יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, התייחסה היום (שני) במהלך ישיבת הסיעה השבועית של מפלגתה לקריאתו של חבר המפלגה גלעד קריב, שקרא להתאחד עם מפלגת מרצ ו"להקים מפלגת שמאל ציוני מאוחדת".

רמז למיכאלי? קריאה ראשונה במפלגת העבודה לאיחוד עם מרצ

"יש בפירוש הכרח למצוא דרך אחרת לרוץ בבחירות הבאות", הבהירה מיכאלי על קריאתו לאיחוד, והוסיפה: "אני בודקת ומשוחחת על כך עם גורמים שונים".

מרב מיכאלי עוקצת את מרצ. צילום: ערוץ הכנסת

כזכור, חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה פרסם בשבוע שעבר פוסט בחשבון הפייסבוק שלו וקרא לאיחוד עם מפלגת מרצ: "אל מול הימין הלאומני והמשיחי המתנחל במשרדי הממשלה, ברשויות המקומיות, בחינוך הממלכתי ובאין ספור עמדות השפעה, החברה הישראלית צריכה שמאל ציוני שהוא הרבה מעבר לרשימה בכנסת".

"לא נוכל להשפיע על סדר היום של מדינת ישראל אם נהייה סיעה קטנה, המתעקשת לאתר במיקרוסקופ את ההבדלים ביננו לבין אחרים", הוסיף קריב וסיכם: נעשה זאת רק על-ידי שותפות אמיצה ורחבה, שתאפשר לנו לשוב, צעד אחר צעד, אל עמדת ההובלה וההנהגה. איחוד כוחות בשמאל הציוני, ובנית הבית הפוליטי המשותף בעבור מצביעי העבודה, מצביעי מרצ וקהלים רבים נוספים – זו ההכרעה המתבקשת, ובכוונתי לפעול לקידומה במוסדות מפלגת העבודה ובציבור הרחב בשבועות ובחודשים הקרובים".