המחאה נגד הרפורמה המשפטית: הפגנה נגד השר ניר ברקת הידרדרה היום (שני) לאלימות כאשר מאבטחים בבית המלון בכפר בלום שאליו הגיע השר תקפו מספר מפגינים. גיורא בן זאב, שהשתתף בהפגנה והיה עד לאלימות, הכחיש את הדיווח כי היה ניסיון לפגוע בשר. "אף אחד לא נגע בו", אמר בריאיון לבן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM.

לדבריו, ברקת עבר בסמוך למפגינים בדרכו אל לובי המלון. "הוא עבר בינינו כמו בכוונה, אני לא יודע מי פרסם את זה, אבל הוא צריך לעבור פוליגרף", אמר.

בן זאב התייחס גם לטענות כי המאבטחים הגיבו להפרעה של המפגינים בשטח המלון. "לא הייתה שם נפש חיה", אמר בתקיפות. "הפגנו כמו בהפגנה, עם דגלים ובלי אלימות. הפעילו עלינו כוח, התחילו להכות אותנו – אנשים בני 80. הגיל הממוצע של המפגינים היה 65, ומנהל המשמרת, נבלה לא קטנה, הפעיל עלינו את המים".

לאחר התקרית האלימה בכפר בלום, בסביבת ברקת טוענים כי "האירוע עלול היה להסתיים בפגיעה בשר, לאור העובדה שלמשטרה לקח חצי שעה להגיע ולפזר את המפגינים ובינתיים השר היה עם מאבטח אחד שלא הצליח להתמודד עם עשרות מפגינים אלימות שמנסים פיזית להגיע לשר ברקת. הרצח הפוליטי הבא הוא עניין של זמן", טענו אנשי שר הכלכלה.