לאחר שתפס על חם פורץ שהגיע לשכונה בה הוא מתגורר בתל אביב, סיפר היום (חמישי) שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, חבר הכנסת יצחק וסרלאוף, על האירוע החריג.

תיעוד מפתיע: השר וסרלאוף התעמת עם אדם שניסה לפרוץ לבתים בת"א

"עשיתי סיבוב בשכונה, בסוף יום אני משתדל לעשות הליכות. פתאום שמעתי מאחת הסמטאות בשכונה צעקות של אישה, חזרתי לכיוונה ושאלתי מה קרה. היא הצביעה על אדם שהולך מהר ואמרה שהוא ניסה לפרוץ לה לבית. לאחר שהבנתי את המצב התחלתי במרדף אחריו ותוך כדי עדכנתי את המפקד שאחראי על השכונה", משחזר השר וסרלאוף.

לדבריו, "מדובר בבן מיעוטים, וזיהינו שהוא ניסה להיכנס לבתים נוספים. עיכבתי אותו לפי החוק והוא ניסה להמשיך ללכת - כשהמשכנו להתקדם הוא התחיל להשתולל, לדחוף. בשלב מסוים הוא ניסה לירוק עליי וחשף את איבר מינו שזו עבירה בפני עצמה. אתה מזהה פורץ ואתה לא יודע לכמה בתים הוא פרץ בשכונה בעבר ומהווה איום על התושבים אז לקחתי את הסיכון ואם הוא היה פועל באלימות, אז הייתי מתמודד איתו".

פנית למשטרה?
"בהמשך היום אדבר עם מפקד התחנה, מסרתי עדות. התופעה של פריצות לבתים הפכה למכה בשכונה. קיבלתי בשעתיים האחרונות שלוש הודעות מאנשים שהוא פרץ להם הביתה ואני מקווה שאם ימצו איתו את הדין, נוריד באופן משמעותי את הפריצות בשכונה כי להבנתי הוא פורץ סדרתי".