אלדד יניב שוחח הבוקר (שישי) עם אריה אלדד בתוכניתו ב-103FM, ומתח ביקורת על ההפגנה שהתקיימה השבוע בבני ברק. "כשאתה מכליל ציבור, כשאתה יוצא להפגנה נגד ציבור שלם, אז אני אומר לאותם מפגינים - אין הבדל בין כרזה שאומרת 'שמאלנים בוגדים', להפגנה שאומרת 'חרדים בוזזים או אוכלי חינם'", טען.

בצל סערת הכספים הקואליציוניים: ארגוני המחאה צעדו בבני ברק

"זה כמו להגיד יהודי מלוכלך, זה תועבה, זה תועבה וזה תועבה. לקרוא להפגנה מצור על בני ברק? זו התוצאה. אתה מזמין את המון האדם למצור על בני ברק, אז זה נגמר במכות, קללות, בזה שמראים להם מתוך אייפדים תמונות פורנו", הוסיף. 

כמו כן, ביקר את מסגור מארגני המחאה כ"מצור על בני ברק": "כשאתה עושה הפגנה שמראש מגדירה את עצמה כמצור על ציבור אתה מזמין את כל הזוועות האלה ויוצאת הפגנת שנאה. אחר כך התקשורת שמה פרוז'קטור רק על הדבר הזה. כשאתה מראש מגדיר הפגנה ואתה אומר 'מצור על טירה, מצור על הערבים', אתה מזמין את הכרזות האלה".

עוד הוסיף כי "אם הייתה הפגנה שהטקסט שלה היה מצור על טירה, על הערבים, נניח בזמן הממשלה הקודמת בטענה שהיא נותנת תקציבים לערבים היינו משתוללים בצדק, אבל כשזה נגד החרדים זה כאילו לגיטימי, זה כאילו בסדר להפיץ את השנאה הזו - זה לא בסדר, זה מגעיל באותה צורה ובאותה מידה".

כמו כן, יניב הזהיר מפני ההשלכות העתידיות של הדבר: "כל אדם הגון צריך להזדעק ולקפוץ נגד הדבר הזה. אתם רוצים להפגין נגד הפוליטיקאים החרדים שמנהלים מו"מ? שלדעתכם מקבלים יותר מדי כסף? תפגינו נגדם, זה בסדר, אבל נגד ציבור? למה אתם מכלילים את הציבור? למה אתם מייצרים מצב? יום אחד השלטון יתחלף, בפעם הבאה יעשו את אותו הדבר נגד ציבור שהוא חלק מכם. ואז מה תגידו? למי תבואו מטענות? אתם אפשרתם את הנורמה הזו שמפגינים נגד ציבור בהכללה. זה דבר מכוער".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.