ברקע ההידברות בבית הנשיא על סעיפי הרפורמה במערכת המשפט וברקע העברת תקציב המדינה וחילוקי הדעות סביב הכספים הקואליציוניים, חבר הכנסת חנוך מילביצקי שוחח הבוקר (ראשון) עם ניסים משעל וענת דוידוב ברדיו 103FM והתייחס לדבריו של יאיר לפיד, שטען: "ההידברות היא הונאה. הממשלה צריכה להוריד את כל החוקים משולחן הכנסת והם צריכים להבין - לא יהיה מצב שבו הקואליציה תבחר לעצמה שופטים".

המשבר בממשלה נמשך והתקציב בסכנה: האוליטימטום של השר גולדקנופף

"אני לא רואה אף אחד מהשותפים בממשלה מפיל אותה", טען מילביצקי. "אני לא יודע אם סכומים כאלה לא היו, אני זוכר כותרת בשנה הראשונה של הממשלה הקודמת בה דובר על 20 מיליארד. לא יהיה שום קיצוץ כרגע, כך לפחות לפי השיחות שלי עם אנשי המקצוע. כך אני מבין, לפי מה שאני מבין זה המצב". 

בהמשך, התייחס לשיחות הפשרה בבית הנשיא, ואמר: "כרגע יש דיונים מאוד אינטנסיביים. אני מאוד מקווה שבימים הקרובים יהיו הסכמות בשני נושאים שיאפשרו את המשך הדיונים. הוועדה לבחירת שופטים היא הנושא הכי מורכב ומאתגר, המטרה היא להגיע להסכמות בנושאים אחרים ולהשאיר את זה לקצת יותר מאוחר. אני חושב שהשיחות בבית הנשיא חשובות, וכך חושב כל מי שנמצא שם בחדר. מכיוון שיש הרבה לחץ לפוצץ אותן משני הצדדים, תפקידנו הוא למצוא דרך לאפשר אותן".