זוג מגישי הרדיו בן כספית וינון מגל חזרו הבוקר (ראשון) אל עמדת השידור ואולפן התחנה של רדיו 103FM וסקרו את הידיעות הבוערות בזירה המדינית והפוליטית. תחילה, התייחסו השניים לביקורת שספגה המגישה גלית גוטמן נוכח דבריה על המגזר החרדי, וכצפוי - הטונים עלו והשניים החלו להתווכח.

"החרדים מוצצים לנו את הדם": גלית גוטמן עוררה סערה בשידור

"אתם יצרתם את המפלצת הזו. ישבו אנשים במשרדי פרסום והבינו שהמחאה הולכת ודועכת, ולכן רצו למצוא אויב חדש. אז מצאו את החרדים", טען מגל. "כולם התיישרו על החרדים. מוצצי דם, טפילים, לא יצרניים, לוקחים לנו את כל הכסף. גדלו פה כל כך הרבה תלמידי הישיבה, אז המדינה הייתה צריכה לקרוס. תגידו, אתם לא מתביישים?".

בהמשך, הוא הוסיף: "על זה ששמונים או תשעים אחוז מהנשים החרדיות עובדות, הפכתם את כל החצי האמוני של הליכוד, הציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה ללא יצרניים? אנחנו, הגוש האמוני, לא משרתים בצה"ל, לא עובדים ולא משלמים מיסים. זו הנדסת התודעה, זו השנאה. רק על החרדים אומרים את זה. זו בדיחה". 

בתגובה, השיב כספית: "גלית גוטמן לא הייתה צריכה לומר מוצצי דם בגלל הקונוטציה, מצד שני הטקסט שלה ושלי הוא נכון. איזה קטע שזה מסתדר בדיוק עם שבעה מיליארד שקל שהולכים בדיוק למגזר החרדי הלא יצרני. מה לעשות? הכלכלה בנויה ממספרים, מציבורים. משרד החינוך מפרסם שהתלמיד החרדי מקבל היום יותר כסף מחילוני. אנחנו מדברים על מהות. במהות, פשוט מחסלים את העתיד שלנו פה".