תקציב המדינה עתיד לעבור בימים הקרובים, אך שר הבינוי והשיכון יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף דורש כספים קואליציוניים שהובטחו לו - ומאיים בהצבעת נגד. גורם נוסף בקואליציה מתנגד להעברת התקציב, והוא ח"כ איתמר בן גביר ומפלגתו עוצמה יהודית שכן ישנה דרישה לתקציב משרד הנגב והגליל.

בן גביר: "אם הליכוד רוצה ללכת לבחירות במקום לתת תקציב לנגב ולגליל - קדימה"
בן גביר עלה להר הבית והעביר מסר לנתניהו: "בתקציב הקרוב חייבים להשקיע בנגב ובגליל"

יו"ר הסיעה, ח"כ יצחק קרויזר, שוחח הבוקר (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM וטען כי "הציבור למד לזהות את ה-DNA כיצד מפלגת עוצמה יהודית עוברת, אנחנו לא אוהבים שמנסים אותנו כשאנחנו עומדים מול האידיאולוגיה שלנו, אחד הנושאים המרכזיים הייתה חיזוק הביטחון האישי והמשילות בנגב והגליל. חיזוק המשטרה, המשמר הלאומי, התקציב שבן גביר השיג. הדבר השני, אי אפשר לחזק משילות וריבונות בלי חיזוק של משרד הנגב והגליל. מי כמוך יודע כמה הפריפריה נמצאת בשוליים וממשלות נפלו רק בשביל להגיד את זה כסיסמה. עוצמה יהודית נעמדת עם הגב לקיר - והיא נעמדת על הרגליים האחוריות".

 "לא יכול להיות שנחתמו איתנו הסכמים קואליציוניים עם תקציב של שני מיליארד, הגענו עם תוכניות עבודה לשיקום תשתיות, חיזוק מערכת החינוך הבריאות, תוכנית להביא את החיילים המשוחררים להתיישבות בגליל ואנחנו לא מוכנים להשאיר את הדברים האלה כסיסמאות, אנחנו רואים 2.3 מיליארד במשרד של אורית סטרוק, ושנינו יודעים במאמר מוסגר שזה כסף מגזרי שהולך לטובת ציבור מסוים, ואנחנו דורשים עבור הנגב והגליל", הוסיף

עוד אמר: "אני חי ברמת הגולן, יש משרד שהוא אמון לפיתוח וחיזוק הנגב והגליל, יושב יצחק וסרלאוף שם והוא חתם על תקציב של שני מיליארד, אנחנו מופתעים לגלות ששם יש 1.3 מליארד ופה יש רק 1.4, אני לא מציע לנסות את מפגלת עוצמה יהודית כי אנחנו עומדים על הרגליים האחוריות, ולא נגיע להצביע. יש אלף ואחת דרכים לפתור את המשבר בלי להפיל את הממשלה ובלי לפגוע בתקציב. עוד אמר: "העמידה שלנו על הרגליים האחוריות הן עבור הציבור בישראל הנושא הזה מאוד מרגיז אותנו, כאשר אנחנו מחליטים לא להגיע למליאה, אנחנו לא מגיעים למליאה - אנחנו אומרים פה אמירה אידיאולוגית שהפריפריה לא תישאר כסיסמה".