גיא לרר, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור", החליטה להילחם ביוקר המחייה בצורה יצירתית במיוחד, ופתחה סופרמרקט ברמת החייל בתל אביב. מדובר בסופר ובו מוצעים מוצררים במחיר מוזל. גיא לרר, מגיש התוכנית, סיפר לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM בהתרגשות על ההחלטה. 

"אנחנו פותחים היום סופר, הזול ביותר בישראל. מחלקות פארם, גבינות, סופר רגיל וחיילים", הודיע לרר. "יש כרגע סניף אחד, קרוב לאולפן כי אנחנו צריכים להפעיל את זה בעצמנו, ברמת החייל, שוק צפון. פנינו בקריאה לראשי עיריות או עסקים שרוצים לתת לנו שטח בפריפריה במחיר סביר. הסיפור של סופרים בפריפריות עגום. מה שקורה בפריפריות זה באמת קטסטרופה. אני חושב שעלינו פה על משהו בצורה מסחרית בגלל שאנחנו לא רוצים לעשות רווח".

"אנחנו משתפים פעולה עם עמותה שנקראת אשל חב"ד", ציין. "בסופר לרוב זה מותגים שלא מכירים, אבל בהרבה מקרים הם אותם מוצרים. בפארם תקבל את אותם מוצרים כמעט בחצי מחיר. המטרה של הסופר הזה היא לא לפתוח רשת ולהרוויח כסף, המטרה היא להאיר לאנשים את העיניים שהם חיים בתיאטרון אשליות". 

לסיכום, לרר הדגיש: "באופן כללי הממשלה הזו ביחס שלה ליוקר המחיה היא בדיחה רעה, לא עשו כלום. ניר ברקת עצמו, שהכניס חוק טוב ברפורמה נגד אותם ייבואנים, שר האוצר הוציא אותו. אני דווקא פה עם ברקת, שר האוצר הוציא את זה יום לפני. אומרים שלחצו עליו כאלה ואחרים. כרגע יש רק הבטחות. שר האוצר אמר את המילה שברגע שאומרים אותה אני יודע שהכול כלאם פאדי - ועדה. תגיד לי אדון שר האוצר, לקרן הארנונה עשית ועדה? כשאתה רוצה לעשות משהו אתה עושה אותו. אני מרוצה מזה שברקת מתחיל לעשות משהו, אבל סמוטריץ' הוציא אותו מחוק ההסדרים. כשאני אומר על הממשלה שהיא לא עושה כלום אני חייב להיות הגון ולהגיד שגם הממשלה הקודמת לא עשתה הרבה. באופן כללי יוקר המחיה והכיס של האזרח פשוט לא מעניין אותם, זה לא נוגע להם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm