אייבי בנימין, פעיל חברתי ומתומכי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שוחח הבוקר (שני) עם ינון מגל ובן כספית בתוכניתם ב-103FM, ועד מהרה הדברים הסלימו לוויכוח חריף בין בנימין ומגל.

"בגדול, נמאס לנו. נמאס לנו מפייק ניוז שמפיצים שופרות. אנשים מאמינים לזה באמת ובתמים, כי הם זוכרים שפעם עיתונאים אמרו דברים נכונים. זה משפיע על התודעה שלהם, על הרגש שלהם בשיטות שאנחנו קוראים להם טרור ביביסטי, כי הטרור נועד לזרוע פחד", פתח בנימין. 

בהמשך שאל מגל: "אני בתור ביביסט בכיר, טרוריסט?", ובנימין השיב: "אתה טרוריסט של תודעה, כן. ינון מגל, רב טרוריסט של תודעה של פייק".

מגל המשיך ושאל "מה צריך לעשות עם הטרוריסט?", ובנימין השיב: "להילחם בפייק בשיטות אחרות לגמרי. קודם כל, חבריך למיקרופון ושמעתי קודם על מה שדיברתם על העניינים של אולמרט, בנט וכל השטויות". 

כספית שאל את בנימין האם תנועת המחאה עתידה להפוך למפלגה בכנסת, והשיב: "לא, המטרה היא תנועה פוליטית שתעזור להילחם בתופעות שמשנות את פני המציאות בעידן של רשתות חברתיות. אנחנו רוצים להשפיע על מפלגות פוליטיות להיות יותר דמוקרטיות וגם להילחם למשל ברצח המושג שמאל, או בפייק באופן שיטתי, וגם בכל הטרוריסטים שהולכים לבתים של אנשים ועושים זוועות, ואתמול פרסמנו את הרשימה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm