חבר הכנסת מטעם המחנה הממלכתי זאב אלקין התראיין היום (שלישי) לתכנית 'שבע-תשע' ב-103FM והתייחס, בין היתר, להעברת תקציב המדינה הצפוי: "עם כל הכבוד לשקט פוליטי לממשלה, תקציב מדינה לא יכול להפוך לתקציב קואליציה, וזה מה שקורה כאן. הדברים שהכי מקוממים אותי הם - אתם לא רוצים לתת דברים חדשים, אבל איך אתם מסוגלים לבטל דברים קיימים?", תקף בפתח הראיון. "זה בדיוק דוקמא לסדר עדיפויות שבעיניי הוא פגום. אם אתה פוגע בקשישים הכי נזקקים שיש, מהם אתה לוקח את המעט שכבר סוכם לתת להם ומעביר סעיף סיוע לקשישים חרדים, זו בדיוק דוגמה לכך שהופכים תקציב מדינה לתקציב של מגזר".

עוד המשיך ואמר באותו נושא: "יש פה ממשלה חדשה, אישרה תקציב חדש, כל הכספים שניתנו לפיתוח במגזר הערבי, הממשלה הזו לא שינתה את הייעוד של אפילו שקל אחד. די עם השקל הזה של הכסף שלמנסור עבאס, אם זה נכון גם הממשלה הזו המשיכה לתת אותו. הממשלה ממשיכה בדיוק באותו נתיב".

אלקין הוסיף: "אני חושב שכל העברת תקציב מחזקת כל ממשלה, הממשלה הזו תמשיך להיות ממשלה מפולגת ומסוכסכת, אני חושש שהיא תחזיק עוד איזשהו זמן כי בסופו של דבר חולשתה היא חוזקתה. אני לא מאמין שזה ייקח 4 או 3 שנים, אבל זה לא יקרה מחר בבוקר. הם ימשיכו לסחוט את נתניהו ולקבל ממנו מה שהם רוצים". 

באשר לכך שניר ברקת מבקש  להדיח את הממונה על התחרות מיכל כהן, ציין: "לא יודע אם יש לו בכלל סמכות לעשות את זה. אני לא יודע מה היה השיח ביניהם והרקע, אין לי פה כלים להתערב, בעיקרון הממונה על התחרות צריך להיות גורם אוטונומי במשרד. מציע לכולם להתאזר בסבלנות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM