לאחר שח"כ אלמוג כהן ('עוצמה יהודית') הודח מוועדת החוץ וביטחון של הכנסת, זאת בשל אי תמיכתו במאבק המפלגתי על הגדלת תקציב משרד הנגב והגליל, הוא התראיין הבוקר (רביעי) בכאן רשת ב' והתייחס לדברים.

משלם מחיר: השר בן גביר הדיח את ח"כ אלמוג כהן מוועדת חוץ וביטחון

"הופתעתי מההדחה, תוך כדי שאיתמר בן גביר הודיע לי על כך בפגישה זה יצא החוצה לתקשורת, אז זה בעיקר פגע בדרך שבה זה נעשה. אמרתי לו שאני מקבל את ההדחה וההחלטה שלו, וצר לי שזו ההחלטה. אמרתי לו דברים שקשורים באיך שאני רואה את הדברים, איך הם אמורים להיפתר", ציין חבר הכנסת.

כהן הסביר כי ההחלטה להדיחו הגיעה לאחר שלא תמך בחרם ההצבעות עליו הכריזה המפלגה: "זה נפל עליי כרעם ביום בהיר, זה היה קשה לעיכול, בסוף חשבתי שפשוט צריך לשבת ולדבר על הדברים, כל אחד במפלגה שלנו אומר את דעותיו, נענשתי על כך, ובסדר, אלה ההחלטות של היו"ר. באופן כללי אני חושב שצריך להתעסק יותר בעניינים הבוערים, ופחות בלתת עונשים, עכשיו אחרי שהגיע תקציב, אני חושב שהדברים יתקדמו". 

באשר ליחסיו העכשווים עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אמר כהן ש"לא שיניתי את דעתי על בן גביר. הוא יו"ר המפלגה שלי, הייתה אכזבה אישית, אבל אנחנו אנשים בוגרים, מבחינתי ידעתי אירועים קשים יותר בחיי ואני חושב שהעניין הוא בעיקר להמשיך ולקדם את האג'נדה שלנו", כך לדבריו.