ח"כ דני דנון ('הליכוד') שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וניסים משעל בתכניתם ב-103FM והתייחס, בין היתר, להעברת תקציב המדינה במליאת הכנסת: "אני חושב שבסך הכול התקציב הזה הוא אחראי ומדוד. אנחנו צריכים לעקוב אחרי מה שקורה במשקים, ובעתיד אולי כן לעשות שינויים, אבל בהחלט אני חושב שהתקציב הוא אחראי. בסופו של דבר, מבחינת ההכנסות וההוצאות, לא הייתה חריגה, מבחינת זה שבא הדרג המדיני ואמר 'אני רוצה להוציא יותר'".

עוד ציין: "הבטחנו לבוחרים גם טיפול ביוקר המחיה וגם בנושא הביטחון האישי, ואני חושב שבתקציב הזה יש מיליארדי שקלים שהולכים לנושא הזה, במשרד לביטחון לאומי למשל. איתמר בן גביר צריך להפסיק להתראיין ולהתחיל לעבוד. לקחת את המיליארדים האלו, להפוך אותם לתוכניות עבודה, לגייס שוטרים, לוחמי יס"מ, ולהחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל. עכשיו יש תקציבים לדברים האלו, הוא צריך לבצע את זה".

באשר לדברי הרמטכ"ל הרצי הלוי בכנס בהרצליה שטען כי "חיזבאללה חושב שהוא מבין איך אנחנו חושבים, וזה מביא אותו להעז ולאתגר אותנו איפה שהוא בטוח שזה לא יוביל למלחמה", אמר דנון: "אנחנו רואים איתותים מדאיגים מכיוון חיזבאללה, כשהם מקדמים לגבול שלנו את כוח רדואן שנחשב מבחינתם איכותי מאוד, שהייעוד שלו זה לחדור לתוך ישראל ולחטוף אזרחים או חיילים, ולפני יומיים הם עשו תצוגת תכלית, הביאו כתבים והראו להם איך הם עושים את זה - אז זה איתות".

לדבריו, "זה לא סתם קורה בתזמון הזה, ולכן גם הדברים שנאמרו על ידי ראש אמ"ן והרמטכ"ל היו איתות חזרה לחזבאללה. זה לא אומר שמחר בבוקר פורצת מלחמה מלאה או חלקית, אבל זה אומר שבהחלט חיזבאללה כן בודק שוב את הגבולות איתנו".