ח"כ אלמוג כהן שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב־103fm על הדחתו מוועדת החוץ והביטחון ע"י השר איתמר בן גביר, והבהיר כי אין בכוונתו להתפטר מהכנסת: "הופתעתי,  זה די פגע בי, אבל אני במשימה ואני לא יכול להתרכז ברעשי רקע". 

אלמוג כהן מגיב להדחתו מוועדת חוץ וביטחון: "הצורה שבה זה נעשה פגעה בי"

"אני במקום בו אני לא יכול לקחת את הדברים בצורה אישית, גם אני הופתעתי מזה, זה די פגע בי וזה לא קל לפגוע בי, אך זו החלטת היו"ר", טען. "אין לנו את הפריבילגיה להתרגש, אנחנו צריכים להתרכז בעשייה. אני חייב להישאר מפוקס ומפוקח על הנושא של איך אני מביא מזור לתושבי הנגב ובעיקר ביטחון אישי. התקציב אדיר, ובעזרתו נוכל להקים יחידות חדשות ולהוציא את ארגוני הפשיעה מאזורי הנוחות שלהם. 

על השאלה האם הוא מתכוון להתפטר מהכנסת, השיב: "לא, ממש לא. מן הראוי שלא אתעסק בספקולציות מה ידרשו ומה יבקשו. אני חושב שהלב של כולנו נמצא במקום הנכון. זה פגע כי דיברנו על הנושא וראיתי הודעות פוש אחרי הפגישה, זה פוגע, אני במשימה ואני לא יכול להתרכז ברעשי רקע. כל חיי הייתי חייל של מדינת ישראל, ואמשיך. איפה שיגידו לי לשרת אותה, אשרת אותה". 

המצב בדרום: "זה גם העתיד של הילדים שלי, כך שאני נטול אינטרסים ואי אפשר ללחוץ אותי בנושא, אני אפגש עם כל מי שצריך כדי להביא לרווחת התושבים בנגב, גם יהודים וגם בדואים. הנגב הוא העתיד של מדינת ישראל ובשנים הקרובות בעזרת השם הוא יהפוך להיות מרכז הארץ. לשם אנו מכוונים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm