חבר הכנסת אלמוג כהן לא יורד מהכותרות מאז שהשר איתמר בן גביר הדיח אותו מחברות בוועדת החוץ והביטחון, והערב (רביעי) התפרסמו בחדשות 12 התכתבויות בקבוצת וואטסאפ פנימית של סיעת עוצמה יהודית, שחושפות קרב הכפשות מכוער בתוך הסיעה. 

בהתכתבות נחשף גם הזעם בסיעה על כהן על כך שלא הסכים להיות סגן שר ולהתפטר במסגרת החוק הנורווגי וכעת זה מעכב את הבא בתור ברשימה, צחי אליהו. בין היתר, כהן מואשם כי "סירב להיות סגן שר של אישה" כי חשב שזה "יגרום לו להיראות חלש". 

בהודעתו של כהן נכתב: "אם אתה חושב שנפלת על אחד שיהיה כמו הכלב על הדשבורד אתה מבין שאתה טועה". חנמאל דורפמן, ראש המטה של בן גביר, הגיב: "אתה מדבר כמו ביריון, נגד מי שנתן לך הזדמנות חד פעמית שלצערי לא היה אפשר לתת ל-99% מהאנשים פה, שחלקם עבשד פי 5 ממך לאורך שנים. כאילו כולם פה חייבים לך משהו. והכרת הטוב? חח אין לך בכלל מושג מה זה". 

בנצי גופשטיין הוסיף: "לא משילות ולא בבל"ת? מה חשבת שמה שהרוס כל כך הרבה שנים ייפתר היום? אף אחד לא הכיר אותך כמעט לפני איתמר העלה אותך לגדולה ואתה יורק לו בפנים". חנמאל כתב עוד: "הבאנו את אלמוג כדי שידאג לתושבי הנגב, לא כדי שידאג לעצמו". 

כהן תקף בתגובה: "לו היית עסוק בעשייה 2% מהזמן שבו אתה עסוק בלתדרך, מצבנו היה הרבה יותר טוב. אתה יודע מהי כפיות טובה? לשים פס על ההבטחות שחילקת לאנשים והתקווה שנטעת בליבם ולהיות פתאום מורם מעם. לא עונה, לא מתייחס, כולם כלים במשחק שלך".

חנמאל השיב במתקפה משלו: "אתה היית אמור להיות סגן שר וממונה על התוכנית אבל לא הסכמת כי זה סגן שר של נ יר ברקת וזה משרד הכלכלה. "אני? מה פתאום כלכלה? יצחקו עליי שאני לא מ בין כלכלה"... זה מה שמעניין אותך, לא תושבי באר שבע.. אחר כך הצעתי לך להיות סגן שר של עידית סילמן אבל שוב לא הסכמת כי אמרת שיצחקו עליך שאתה סגן שר במשרד להגנת הסביבה, שאתה סגן שר של אישה".

צחי אליהו הוסיף: "במשך 5 חודשים הוא משלה אותנו הוא משקר פעם אחר פעם והוא מתדרך עיתונאםי נגדי... זוכרים את הכתבה בסרוגים "בן גביר לא רוצה את צחי בגלל הקעקוע". לפני שבוע וחצי שכבר התפוצץ לי אמרתי לעצמי בכל הזדמנות שתהיה לי אני אחשוף את פרצופו של אלמוג אבל אין צורך, הוא עושה את כל הטעויות בעצמו".