חבר הכנסת בועז ביסמוט שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM על הרפורמה המשפטית וטען כי "הרפורמה הושעתה ולא הופסקה. אני מאמין לנתניהו". 

"כולנו יודעים היטב שרפורמה במערכת המשפט נחוצה. אני בעד רפורמה משפטית, גיוון בבית המשפט העליון. או צריכים למנות שופטים, זה א"ב. יש צורך במינוי שופטים. הוועדה צריכה להתכנס. שמעתי והיה והקואליציה תמנה שני שופטים מטעמה זו רעידת אדמה. גם אם ימונו שני שופטים מהקואליציה עדיין המחנה השמרן הוא מיעוט". 

"אני בעד ועדה, שדנים בזה כעת בבית הנשיא, ואני בעד גיוון בעליון. זו לא סתם גחמה. אני רוצה גיוון בעליון ולכן הרפורמה נחוצה. אנו רוצים שייצא עשן לבן מבית הנשיא, באנו בכוונות טובות ורצון טוב. הראיה - השעינו את הרפורמה. הגענו לבית הנשיא, ואז אתה שומע את המחאה בשעה הקודמת. מה שלא נעשה, מחר גם מזג האוויר יהיה סיבה למחות. 

"אני מאמין לנתניהו שזוכה לאמון הציבור פעם אחר פעם. הרפורמה הושעתה ולא הופסקה. הדיקטטורה היא לא אצלנו. שיטת הסניוריטי היא דבר שהוא דמוקרטי? אני השמרן, אין לי קול. גם אם ימונו שניים מחברי הקואליציה אני עדיין מיעוט. פתאום רואים שהדברים הם לא הכצעקתה. הנשיא ביידן, בדיוק כמו קודמיו, פוליטיקאים ממנים שופטי עליון. כאשר חברי כנסת ונבחרי ציבור בוחרים, הם מייצגים את הציבור". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm