חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) התייחסה הבוקר (ראשון) לקריאות הבוז שספגה ראש מפלגתה מרב מיכאלי בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה אתמול בכרכור. ואמרה כי נשקלת האפשרות שתתמודד על ראשות המפלגה. "זה לא סוד שכולנו בוחנים את האפשרות", אמרה בריאיון לגדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM. "יש כעס ציבורי שמופנה למרב וגם משפיע על המצב בסקרים".

ביקורת פנימית בעבודה על מיכאלי: "יש לציבור קושי גדול איתה"
סוף דרכה של העבודה? מיכאלי: "צריך למצוא דרך אחרת לרוץ בבחירות"
המונים הפגינו ברחבי הארץ; מיכאלי התקבלה בבוז בכרכור

לזימי, דמות חדשה יחסית בפוליטיקה הישראלית, מאמינה כי מפלגת העבודה הוותיקה עוד לא איבדה את הרלוונטיות שלה. "בכל סקר דעת קהל רואים שהציבור בעד העלאת מיסים תמורות שירותים חברתיים, הציבור מוכן לשלם יותר תמורת מערכת חינוך מושקעת, מערכת רווחה יותר טובה", טענה. "המפלגה היחידה שמדברת ככה זה אנחנו. זה נכון יש לנו הרבה עבודה לעשות כדי להחזיר את אמון הציבור להיות מפלגה כלל ישראלית רחבה, אני מאמינה בדרך הזאת".

הח"כית, שהיא מהפרלמנטרים הבולטים המשתתפים בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, התייחסה גם לטענות על דעיכת המחאה ואמרה: "זה שההפגנות מתקיימות 20 שבועות ברציפות, זה אומר דרשני", אמרה. "ברור שאנשים מגיבים לדיווחים שהרפורמה מתה, אבל ברגע שיהיו סימנים לחידוש החקיקה, אני מבטיחה שנראה גלי מחאה עצומים עוד יותר".