אראל סג"ל והמגיש האורח יריב אופנהיימר פתחו את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על כמות המפגינים שהשתתפו אמש במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, במהלכו טען סג"ל כי "המוחים איבדו את הקשר לחללית האם", ואופנהיימר השיב כי "זו לא חוכמה גדולה לקחת עשרה אנשים ולעשות עליהם קמפיין". 

סג"ל טען: "אתמול ראיתי שפרסמו שהיו 85 אלף איש בהפגנה, חוששני שהדיווח הזה לא יכול להתכתב עם המציאות כי נסעתי להפגנה. אפשר להתווכח על המספרים. יצאתי בשמונה וחצי ממודיעין, ואיילון היה פתוח. הגעתי לגבעתיים ולא היו פקקים אדירים, נכנסתי בכביש שאתה יוצא ישר לקפלן בתשע וחצי, המשטרה פתחה את המחסום. היה ריק". עוד אמר: "זיהיתי את הדמוגרפיה התל אביבית, מי בעיקר מגיע להפגנות האלה". 

יריב: "אם היו מצליחים לראות שזה אתה באוטו, היו רצים אחריך ואומרים שזה ינון מגל. בסוף שיא ההפגנות הוא בין שמונה לשמונה וחצי. אנחנו אנשים שפויים, להגיע מעל 20 פעמים להפגנה זה דבר קשה, והדבר הכי קשה שההפגנות מטרתן היא למנוע ולעצור את ההפיכה המשטרית. וכשהיא נבלמה, ברור שפחות אנשים מגיעים". 

סג"ל הוסיף וטען כי בהפגנה אמש נשמעו קריאות הקוראות למדינה פלסטינית בין הירדן לים, וטען: "אם אתה אומר שפלסטין תהיה חופשית מהים עד הנהר, מי צעק את הדברים הללו? בתוך האנשים הללו יש אנשים שאיבדו את הקשר לחללית האם. הם לא צעקו שהם בעד מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל, הם שרו על מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל". 

יריב: "אם האנשים הללו רוצים להגשים את מה שהם אומרים, בואו ניתן לכל האנשים אזרחות. ואז נהיה מיעוט. האנשים האלה רוצים מדינה דמוקרטית. זכותם, אני נגד, אתה נגד. רוב האנשים בהפגנה הגדולה הם עם דגל ישראל. יכול להיות שיש שם קומץ שהם פוסט ציוניים.  

"אני לא שותף לזה, אבל זה היופי בדמוקרטיה, מותר לכולם לדבר. חוכמה גדולה לקחת את העשרה אנשים הללו ולעשות עליהם קמפיין. יש מאבק על דגלי פלסטין, אני לא מניף דגל פלסטין, אך כשהממשלה רוצה לחוקק חוקים נגד הנפת הדגל, מי שמנסים להשתיק אותו רק רוצה לצעוק חזק יותר". 

לאחר מכן דנו השניים בקריאות שספגה אמש יו"ר העבודה מרב מיכאלי כשהגיעה להפגנה בכרכור, שם קראו לה המוחים להתפטר מתפקידה. יריב הסביר: "היא קיבלה החלטה שגויה, קטסטרופלית, שיש לה גם מימדים אישיים, לא לרוץ עם הגוש. חסרה מפלגת שמאל אמיתית, יש אנשים שמתחממים על הקווים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm