בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם בשיחה על הביקור של שרת התחבורה מירי רגב במרוקו. "אתמול ירדת על מירי רגב על מה שהיא כתבה על הרכבת. זה אחרי שאמרת שאין לנו מה ללמוד מתחבורה ממרוקו, אז מתברר שכן יש לנו מה ללמוד. כתבת אם היא עושה את זה בכוונה. מי שיצא פה בור ולא למד ליבה כמו שצריך זה אתה. למה לא מחקת את הציוץ?", תקף מגל. 

ח"כית מהליכוד על שיחות ההידברות: "עד ה-15 לחודש תהיה הסכמה"
משפט נתניהו צפוי להתחדש: מנהלי החשבונות של מילצ'ן יעידו

כספית השיב: "כי אני חושב שהוא נכון. היו לה הרבה טעויות. בסוף בואו נאמר שהיו 43 אלף ציוצים באשר לדיווח ממרוקו. הקטע הזה שמרוקו נמצאת הרבה מתחתינו בנושא תשתיות הוא עובדה, ולכן משלחת עם כל המינויים שלה למרוקו, וגם אמרה שהיא הולכת לחתום על הסכם היסטורי. אפשר להתקדם ממירי רגב? מיצינו?".

"אפרופו אתמול ערוץ הכנסת העלה משהו יותר טרי של נתניהו. הממשלה דחתה הקמת חדר מיון ממוגן בשדרות, היה עוד פיגוע, אפרופו גל הטרור שנבלם. בן גביר הודיע שיעשה הערכת מצב לקראת מצעד הגאווה. ואני אומר איזה עולם? עד היום הוא היה עושה את הסקירות הללו עם גופשטיין, למצוא פרצות", הוסיף. 

מגל: "אוי אוי אוי, מעלים את דירוג האשראי של ישראל, בואו נמצא משהו בתוך המילים, זה פשוט נורא. קטסטרופה, תשמע זה מצחיק נו". 
כספית: "הם לא הולכים להעלות, הם אומרים שזה יכול להעלות".
מגל: "אותו התקציב שאמרתם שאין בו מנועי צמיחה, הם כותבים שבזכותו הולכים להעלות את דירוג האשראי של ישראל. כמה מגוחך זה יכול להיות?".
כספית: "אנחנו צועדים במורד הגיחוך והמופקרות למה שקורה פה. כל מומחי הכלכלה המכהנים כאן, כולל מינויים של נתניהו".