שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לטענות הרבות שמופנות לאחרונה לעבר ממשלה, בנושא יוקר המחיה. "יוקר המחיה התחיל בזמן הממשלה הקודמת, כרגע הוא עולה וחייבים לטפל אותו ולבלום אותו ואז לחולל צמיחה במנועי הצמיחה", טען. 

ישראל כ"ץ בהתבטאות מפתיעה: "הממשלה הקודמת פעלה נכון"
"לא לפחד מהשמאל": המסר של לוין לנתניהו בישיבת סיעת הליכוד

הוא הוסיף בנוגע לסוגית הרפורמה המשפטית: "אני לא מקל ראש באזהרות, כרגע מצב הכלכלה בישראל מצוין. אין ספק שהדרך בה הנושא של הרפורמה נסגר תוך כדי העימות הפנימי הקשה ביותר, זה דבר שפוגע מעבר לנתונים שהם טובים".

הוא תמך בגשיתו של ראש הממשלה נתניהו: "הקו שרה"מ הולך בו, של להניח את הרפורמה לדיון ולנסות להביא להסכמות רחבות כדי לקדם שינויים במערכת המשפט, יש כאן הזדמנות. האשימו את הקואליציה שהיא עושה את זה באופן חד צדדי בלי הידברות". כ"ץ שלח מסר לחברי האופוזיציה: "כרגע המבחן הוא שלהם. המצב שנוצר כיום של חשש מדירוג אשראי בינלאומי, קרה כתוצאה מהעימות כאן במדינה".

שר התחבורה לשעבר התבטא גם בנוגע לרכבת הקלה והמטרו: "מעבר לכל התשתיות והרכבת הקלה, שהקו הראשון מתחיל לעבוד בגוש דן באיחור של שנה וחצי אבל מתחיל, המטרו הוא דבר חשוב ביותר לחבר את המרכז לפריפריה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.