ח"כ ניסים ואטורי שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM לאחר שטען בריאיון כי ישנם "הורים המעודדים ללהט"ביות", וטען: "דיברתי על מקרה ספציפי של הורים שהחליטו שהילד שלהם הומו".

ח"כ ניסים ואטורי עורר סערה: "יש הורים שמעודדים להט"ביות"

בפתח הדברים טען: "קודם כל אני רוצה שיובן דבר אחד: אני בעד חופש לכולם. חופש כולל. לא הדתה, ולא החלנה, ולא ללחוץ על אנשים להיות להט"ב. כולם צריכים חופש בחירה. גם להט"בים צריכים שיהיה להם חופש בחירה, ואי אפשר לכפות על אנשים. דיברתי במקרה, והם לקחו כמה קטעים שאמרתי וחיברו אותם. זה נשמע לא נעים, גם כשאני שומע את זה עכשיו".

"אני אומר לכם שכשאני דיברתי על בובה דיברתי על מקרה ספציפי שהיה. אני מכיר זוג הורים שהחליטו שהילד שלהם הומו. למה? כי הם בסרט הזה. לא צריך לכפות על ילדים, צריך לתת להם לגדול בצורה ישרה ונכונה. גם אצלנו יש ילדים שבוחרים בדרך מסוימת והחליטו להוריד את הכיפה, אבל שיבחרו לבד - לא צריך לדחוף להם את זה בכפית ולא במזלג. ילדים הם ילדים, ומה שהם בחרו זו זכותם הלגיטימי. הורים צריכים ללוות אותם, בשביל זה אנחנו הורים".

על הטענה כי הציג את זה כ"תעשייה להט"בית" השיב: "לא אמרתי תעשייה. אגב, בתוך עמנו אנחנו חיים. גם באזור הקרוב אליי, אחד היועצים שלי הוא להט"ב, והכל בסדר. אני בלשכה פעם צחקתי ואמרתי רגע כולנו פה זה. אני בעד חופש, וזכותי להתבטא במה שאני חושב. אני דתי ליברל ואומר שצריך חופש. גם הקיצוניים מפה וגם משם לא צריכים להשפיע אחד על השני". 

כשנשאל מה הוא  חושב על מצעד הגאווה בירושלים אמר: "חופש לכולם לעשות מה שהם רוצים, לפעמים יש תחושה, ואני מדבר על השוליים של השוליים, שמנסים להשפיע על אחרים. אי אפשר לתקוף את הסטרייט שלא מאמין בדבר הזה, אבל אם הילד שלי יחליט להיות הומו אני לא אשנה את זה. אני לא עושה המרה של הומואים ושל סטרייטים. כל אחד שיבחר לעשות מה שהוא רוצה".

יריב לוין התקפל?
"הוא לא התקפל. אנחנו צריך לעשות את זה בצורה נכונה. אם אני אגיד הצעת חוק של עוד חברים מהאופוזיציה שהגישו בקואליציה. מה יהיה להם לומר? הם יתנגדו לחוק של עצמם? בוא נראה. אנחנו לא התקפלנו, אנחנו דנים בדברים ואנחנו צריכים לעשות את זה בצורה חכמה. לא נשתולל. יש שיחות בבית הנשיא, נהיה פיירים עם האנשים. אין לנו מה לריב על דברים שמסכימים איתנו באופוזיציה". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM