המגיש הוותיק רזי ברקאי תקף היום (רביעי) את גלי צה"ל, התחנה בה הוא משדר שנים ארוכות, והאשים את מפקד התחנה הזמני החדש דני זקן כי הוא "שלוחו של ברדוגו". הוא אף איים לעזוב את התחנה בעוד ארבעה שבועות אם יידרש לחתום על "קוד אתי" שימנע ממנו להביע דעותיו בשידור.

"מפקד התחנה הוא שלוחו של ברדוגו", מסר ברקאי בריאיון לחדשות 13. "אם אאלץ לחתום על הקוד האתי החדש בגל"צ המונע משדרי אקטואליה להביע דעות - אעזוב את התחנה בעוד כארבעה שבועות".

אז כרגע מבקשים מכם להפסיק להביע את דעותיכם?
"לא. זה אומר שכרגע מנוסח המסמך שיוגש לעיוננו בעוד כשבוע-שבועיים. נשאלת השאלה מי ייאלץ להתחייב. כיוון שיש כוונה להחזיר את ברדוגו לתחנה הוא יאופיין כתוכנית של דעה אישית ולא כתוכנית אקטואליה. אז ברקאי שהוא אקטואליסט - ייאסר עליו להביע את דעותיו".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "כפי שכבר הודענו, צוות אתיקה של גלי צה"ל ובו שני המומחים הטובים בישראל בתחום, שוקד על עדכון הקוד האתי של גלי צה"ל. בין השאר וכפי שהודיע מ"מ מפקד גלי צה"ל מראש למר ברקאי, אכן תהיה הפרדה של דעות המגישים בתכניות אקטואליה וחדשות, כפי שהיה לאורך שנים ארוכות, וכדי להימנע מהטיה כלפי ציבור המאזינים.

"מר ברקאי רשאי להביע את דעתו בשיחות סלון או בערוצים אחרים. הוא ושאר מגישי תכניות האקטואליה והחדשות להבדיל מתכניות דעות, לא יוכלו יותר להביא את דעתם האישית והפוליטית. לא בתחנת רדיו ציבורית ממלכתית וצה"לית המשדרת לכלל העם. מפאת כבודו של מר ברקאי ועברו המפואר, נימנע מתגובה מעבר לכך".