חבר הכנסת דני דנון ('הליכוד') שוחח הבוקר (חמישי) עם יוסי מזרחי בתכניתו ב-104.5FM ותקף את השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר, על רקע דרישתו לנציג מטעמו בהרכב הוועדה למינוי שופטים.

לדבריו, "יש דפוס בקואליציה, אבל התחושה בליכוד ולא רק שלי, היא שהשותפים קצת התבלבלו, שחושבים שהממשלה קמה בראשותם ולא בראשות מפלגת הליכוד עם 32 חברי כנסת - ראוי שאנחנו נוביל מהלכים. זה התחיל כבר במשא ומתן שנמשך חודשיים, כשרצו עוד ועוד".

דנון הבהיר: "אנחנו צריכים להעביר מסר שאנחנו שותפים, אבל אנחנו לא עובדים אצלם. נכון שלפעמים המיעוט בא ואומר 'אם לא תתנו לי אעשה אחד, שתיים ושלוש', אבל זה לא מקובל. הם צריכים להירגע, כי לא יקבלו כל מה שהם רוצים. אני בעד שיח, אבל לא בעד אולטימטום".

 

חבר הכנסת הסביר בנוסף מדוע תקף אתת המפגינים נגד הרפורמה המשפטית שמחו ליד ביתו ואיימו על בנותיו כשיצאו לבית הספר, כך לטענתו: "הזכות להפגין היא חשובה מאוד, אני מקדש אותה ומעריך אותה ונאבק עליה. יש לה מקום חשוב בדמוקרטיה הישראלית. עם זאת, יש מקום נפגם שמטרידים שכנים ובני משפכה. צריך לשים כללים בנושא - בני המשפחה צריכים להוציא מהמשוואה".    

על ההצעה לתיקון החוק שהגיש, על כך שמחבלים שרצחו ישראלים לא יוכלו לבקש שחרור מוקדם אפילו בנסיבות רפואיות, אמר: "אני מעורב מאוד, אני חושב שהנושא הזה הוא משמעותי מאוד וסמלי מאוד - לכן הצעתי הצעת חוק, כדי לתקן את הדבר הזה. כדי שהאיש הזה, הרוצח הזה, ימות בכלא. נקודה. הם צריכים לדעת שאם הם רצחו חייל, הם לא ייראו יותר את אור היום בחוץ. אני מעביר את המסר הברור הזה ונאבק למענו".