קרעים במפלגת העבודה? חברת הכנסת ממפלגת העבודה נעמה לזימי מתחה היום (חמישי) ביקורת על ההחלטה לפרוש מהשיחות בבית הנשיא על הרפורמה המשפטית והסבירה: "סומכת על הנציגים שלנו יותר מאשר על אחרים,  מפלגת העבודה היא שומרת הסף הכי נכונה לדמוקרטיה".

לאחר קריאות הבוז כלפי מיכאלי: לזימי שוקלת התמודדות לראשות העבודה 

נעמה לזימי בפודקאסט "אביב מתעורר": "לא היה נכון לפרוש מהשיחות בבית הנשיא" (צילום: מרק ישראל סלם, אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

"הייתי בין התומכות להיכנס לשיחות, מי שהיו בשיחות הסבירו שאנו מודרים מהן ואין שקיפות ומתקבלות הצעות בלי שאנחנו יודעים שבכלל הונחו על השולחן והתקבלה החלטה לצאת. אני אישית חושבת שזה היה פחות נכון", אמרה בריאיון לפודקאסט ״אביב מתעורר״ של  איש יחסי הציבור והאסטרטגיה אביב עגיב.

"אני חושבת שזה לא נכון כי מפלגת העבודה היא שומרת הסף הכי נכונה שיש פה, סומכת על הנציגים שלנו ח"כ גלעד קריב שהיה יו"ר ועדת חוקה וח"כ אפרת רייטן שבאה מעולם המשפט והייתה בוועדה שבחרה הכי הרבה שופטים מגוונים בשנים האחרונות, סומכת עליהם שיהיו שם, שני מומחים עורכי דין מומחים למשפט חוקתי,

"מעריכה מאוד את חברי לסיעה ממקום של שומרי סף שאומרים עד כאן או מה יקרה או מה לא, הייתי רוצה אותם בחדר הזה, סומכת עליהם יותר מאשר על אחרים ולכן מצטערת שיצאנו משם אולי מוקדם מדי וזה פספוס  שמפלגת העבודה לא שם לשמור על הדמוקרטיה", סיכמה.