עימות חריג התפתח בין שר התרבות והספורט מיקי זוהר ליגאל רמב״ם, פעיל מחאה שהוריו מתגוררים בסמוך לביתו של השר. בציוץ שפרסם זוהר, האשים את רמב"ם כי תקף את בנו הקטן בן השמונה. 

לזימי מבקרת את מיכאלי: "לא היה נכון לפרוש מהשיחות בבית הנשיא"
"אין שום שטיפות מוח": בן דודו של ואטורי יוצא נגד דברי חה"כ

"תכירו - מימין בתמונה הבן שלי, דניאל זוהר, משמאל הבן של השכנים שלי, יגאל רמב"ם בן 45. בערב חג השבועות האחרון, הכדור של הבן שלי עף לגינה של השכנים בזמן שבנם המקסים של השכנים הגיע לביקור חג בבית הוריו", כתב. 

בשלב זה, עבר זוהר להאשמות החריפות נגד רמב"ם: "הבן הקטן שלי ניגש וביקש בחזרה את הכדור שלו, התגובה של יגאל ״האמיץ״ רמב״ם, פעיל שמאל קיצוני וממובילי המפגינים נגד הימין, לא איחרה לבוא - הוא דחף באלימות את הבן הקטן שלי דניאל ואמר לו שהוא לא יקבל בחזרה את הכדור שלו. (תלונה הוגשה למשטרה, האיש נחקר והורחק ממני ומבני משפחתי)".

"לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו. פשוט הזוי", האשים והוסיף: "אבל חשוב שתדעו שדניאל שלנו, לא נרתע, הוא עמד זקוף מולו ואמר לו. אני לא מפחד ממך ומהאלימות שלך, אתה תחזיר לי את הכדור".

בתגובה, הכחיש רמב"ם את הדברים, ותקף בחזרה את זוהר: "החייל הבכיר בארגון הפשע של נתניהו - הוא מי שאירגן הפגנה נגדי מחוץ לבית ההורים שלי. אחרי שהוא ו/או בני משפחתו איימו, תקפו והגישו תלונה שקרית במשטרה. יש מי שיקראו לזה איומים, כמעשה אחרוני העבריינים - הם כנראה צודקים". בנוסף לכך, רמב"ם אף שלח לפני זמן קצר מכתב התרעה לפני תביעה לשר זוהר. 

בין היתר, נכתב במכתב: "דברים אלה כמו גם דברים אחרים שכתבת בציוץ הינם שקר גס והם עולים לכדי לשון הרע כמובנה בחוק איסור לשון הרע. העובדה שבחרת להשתמש בבנך הקטן ככלי על מנת לקדם אג'נדה פוליטית ולתקוף את מרשי היא מעשה מחליא כשלעצמו הראוי לכל גינוי, אולם דע לך כי אין הכוונת מרשי להחריש כנגד לשון הרע, כמו גם כנגד העובדה שבאופן מודע בחרת להפעיל מול מרשי את מנגנון הרעל הליכודי, והתוצאות לא אחרו להגיע".