על רקע הסערה: דני זקן, ממלא מקום מפקד גלי צה"ל, הוציא היום (שני) הודעה מטעמו, בה התייחס לחששות הרבים שעלו לאחרונה, באשר לפוליטיזציה בתחנה. בשעה האחרונה יצרו קשר פעילי מחאה, עם מ"מ מפקד גלי צה"ל והביעו את חששותיהם. ראשית, יובהר כי המחאה היא נשמת אפה של הדמוקרטיה ומ"מ מפקד גלי צה"ל קשוב להלך הרוח הציבורי כל העת ומזמין את משתתפי המחאה לשיח פתוח על כל אשר על ליבם ולהפגת חששות. מפגש כזה עם כמה מהראשי המחאה באיזור ירושלים התקיים, בסוף השבוע האחרון", נכתב. 

רזי ברקאי איים לעזוב את גל"צ ותקף: "מפקד התחנה הוא שלוחו של ברדוגו"
בלי ערוצים 12 ו-13: שינוי מפתיע בגלי צה"ל

עוד הוסיף: "גלי צה"ל הייתה ותמשיך להיות גוף תקשורת ציבורי-צבאי, מוביל ומשפיע, הפועל בהתאם לטוהר המידות ומתאפיין בעצמאות עיתונאית מוחלטת, נטולת משוא פנים". 

זקן השיב על הטענות ל"טיהור פוליטי" שנעשה לאחרונה בתחנה: "מדובר ברצון ליצור עיתונות נקיה ועצמאית, שמטרתה מתן ייצוג שוויוני לכל מאזיני התחנה, מכל חלקי האוכלוסייה באשר הם. כל זאת בשאיפה לשמירה על שיח אובייקטיבי ומאוזן, שמאפשר שיקוף עובדתי של המציאות, ללא תוספות אישיות, על מנת לאפשר למאזין גיבוש עמדה עצמאית, בכל תחום ותחום". 

לסיום, נכתב: "יודגש כי איש לא פוטר מגלי צה"ל, הדרישה היחידה היא עמידה בכללי האתיקה הוותיקים והבסיסיים ביותר, שנהוגים בכל העולם ומצופים מכל עיתונאי ועיתונאית המכבדים את עבודתם המקצועית והאיכותית".