ינון מגל ובן כספית התווכחו היום (שלישי) בפתח תכניתם ב-103FM, בין היתר, על רקע החלטתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למנות פרויקטור מיוחד לטיפול במקרי פשיעה ורצח במגזר הערבי

ינון אמר: "הבנתי שבן גביר רוצה למנות פרויקטור למגזר, החצי שנה הקרובה זה המאני טיים. אתה אמרת שאף אחד לא רוצה לסגור את ערוץ 14, אבל כל הרשת מלאה באנשים שרוצים לסגור את הערוץ. רק השמאל בישראל יכול לעשות הפגנות כדי לסגור ערוץ טלוויזיה ולצעוק דמוקרטיה. לפיד מדבר על שרים מעופפים? הוא, המעופף הראשי? הוא מדבר על זה ששרים טסים לריב עם מפגינים? למה אני צריך להתעצבן בעשר ותשע דקות".

כספית השיב לו: "הוא, כשהוא רוצה לטוס הוא לוקח את ליהיא בלי מזוודות ומלא עוזרים. פרויקטור למגזר הערבי הם הקימו, וגם ועדה ליוקר המחיה הם הקימו. אחר כך סמוטריץ' הקים ועדה ואחר כך נתניהו הקים לו ועדה על הראש. הבטיחו להקפיא את המשכנתאות, להוריד את יוקר המחיה ולהביס את הטרור, לא עשו כלום. אתמול התכנסה הוועדה של נתניהו לאלימות במגזר הערבי. נתניהו עכשיו יושב ומכבד אותם, ומיד כשהסתיימה הפגישה היו הנרצחים ה-90 וה-91. החבורה שנבחרה והשתלטה, לא עובר יום בלי שאתם מגחיכים את עצמכם. ועוד לא דיברנו על ואטורי. אתה באמת חושב שלצאת לשיט עם חברי מרכז זה סבבה?" 

ינון תהה: "למה לא? מה הבעיה? מה מפריע לך?"

בן: "הכל מתחבר. תחבר את זה לוועדה ליוקר המחיה, לאירוע אתמול בכותל". 

ינון: "המחאה זה שמאל".

בן: "זה לא שמאל. מתנגדי ההפיכה זו המחאה. אני רואה את כל אנשי הימין והדתיים שמגיעים לשם בהמוניהם. תסתכל על הסקרים, זה יותר קל". 

ינון: "זו מדינה שמפלה בין אזרח לאזרח". 

בן: "מה לעשות שבמחאה הזו אין אלימות? המחאה הזו לא אלימה, היא סוגרת כבישים, אז תפנו אותם". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM