הישג נוסף לתנועת המחאה בארה"ב: ביטול שלישי לאירוע של אחד משרי המשלחת כתוצאה מפעילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית: אחרי שבוטלו אירועים של השר אופיר אקוניס בלוס אנג'לס והשר ניר ברקת בבוסטון, בוטלה פגישה של שר התפוצות עמיחי שיקלי עם פדרציית וושינגטון ורבנים מובילים בקהילה.

הביטול ברגע האחרון נובע מלחצים שהופעלו על הפדרציה מבחוץ וגם מבפנים - רבנים שהוזמנו לפגישה הודיעו שלא יגיעו. תנועת UnXeptable מסרה כי לאחר ששלחה מכתב לוועידת הנשיאים, המסר מחלחל גם לפדרציות וכעת הפגישה שתוכננה להיום בין שר התפוצות עמיחי שיקלי לפדרציית בוושינגטון בוטלה.

מתנועת UnXeptable נמסר: "אנחנו  מעודדים את חיזוק הקשר החשוב בין הקהילות היהודיות והישראליות בוושינגטון ובארה"ב כולה ושמחים על העמידה האיתנה של הקהילות על ערכינו כיהודים ולמען הדמוקרטיה הישראלית, הביטחון, הכלכלה והשגשוג של המדינה. האירוע הזה הוא רק עוד הוכחה עצובה לכך שדלתות הקהילות היהודיות והישראליות בתפוצות סגורות בפני שרי ממשלת נתניהו".

מנגד, בסביבתו של שיקלי טוענים כי הפגישה תתקיים ובה תנכח המנהיגות היהודית הבכירה המייצגת את יהדות ארה״ב כולה, לצד רבנים וראשי קהילות מקומיות.