בן כספית וינון מגל שבו היום (חמישי) אל עמדת המיקרופון בפעם האחרונה לשבוע זה בתוכניתם ב-103FM, וסקרו יחדיו את הידיעות העדכניות בזירה המדינית והפוליטית חדשות לבקרים. בפתח הדברים, התייחסו השניים להתפתחויות האחרונות בפרשת הצוללות.

תיק 3000 נפתח: תת אלוף (במיל') שייקה ברקת מעיד בפרשת הצוללות

"לא כל כך הולך לכם בזמן האחרון", הודיע ינון קבל עם ועדה. "מה נשאר מפרשת הצוללות? כלום ושום דבר, כמה טחנתם לנו את המוח, כמה טורים, כמה מהדורות, בסוף זה נגמר בקול ענות חלושה. ביבי בכלל לא נחקר ולא חשוד. סתם עוד הבלים. לגבי איראן, אל תשווה בין נתניהו לבנט, על לפיד אני בכלל לא מדבר. זה טיפה מגוחך הניסיון שלך לומר שבנט סיכל. אנחנו יודעים במה מדובר וזה לא רציני. כולכם אלימים ובוטים, כל הזמן סותמים פיות". 

בתגובה, התייחס בן לתקרית השנויה במחלוקת בין שר החוץ אלי כהן לסגנית נשיא המדינה קמלה האריס: "שר החוץ הגאון שלנו הגחיך את סגנית הנשיא כשהיא באה לעשות לנו כבוד. אני שואל את עצמי אם יש תורנות נזק בקואליציה המופרעת הזאת. האמריקאים לא מחכים שנסביר להם דברים. נתניהו שלך בטוח שכל מילה שהוא אומר האמריקאים שומעים בכל מקום. הכותרת היותר מעניינת היום היא שבישראל חוששים שאין שום דרך להשפיע על ארה"ב בקשר להסכם מול איראן. אני נזכר איך בנט תמרן את האמריקאים, פעמיים הוא מנע את ההסכם. כי מה מעניין את נתניהו? בן גביר. נתניהו הוא אבי הפצצה האיראנית, וזו עובדה".

"אין מחאת שמאל כי גם אין שמאל, יש מחאה של עם ישראל, השדרה המרכזית של כל העוצמה הישראלית בכלכלה, במדע, בביטחון, בשמיים, בארץ, בים וביבשה", הוסיף. "פירקנו את האמא שלכם עם הדיקטטורה שלכם. אין לרה"מ צבא ואין לו כלום אם הוא הולך עם המופרע. למחאה יש אנשים בכל מקום מסיבה פשוטה - היא נמצאת בכל מקום".