ברשתות החברתיות הופץ הלילה (שישי) תיעוד ובו נשמע ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) משמיע אמירה בעייתית. כסיף נראה משוטט בעיר העתיקה בירושלים, כאשר אזרח שעבר במקום צעק לעברו "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה". כסיף השיב לעבר המפגין "בקרוב אצלך" - אמירה ממנה משתמע כי הוא מאחל לו להירצח בפיגוע. התיעוד פורסם לראשונה באתר "בחדרי חרדים".

אין זו הפעם הראשונה בה משמיע כסיף אמירות בעייתיות. בחודש שעבר כינה את ח"כ אריאל קלנר מהליכוד "ניאו נאצי" במהלך עימות בוועדת חוקה בכנסת.

סיעת עוצמה יהודית הודיעה הבוקר כי תגיש תלונה לוועדת האתיקה בעקבות דבריו של כסיף. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הוסיף: "הגיע הזמן לשים סוף לתומכי טרור שמסתובבים לנו בכנסת".

מטעם ח"כ כסיף נמסר בתגובה: "בשום תקשורת במדינה מתוקנת סרטון עם עריכת סאונד שמופץ על ידי "עיתונאי" שלא נכח באירוע ואמינותו מוטלת בספק לא היה זוכה לכזאת תהודה, דווקא יום לאחר שהוא חויב להתנצל על ידי מועצת העיתונות בעקבות תלונה שהגשתי נגדו על כך שהסית לירי על מפגינים.

"זה שהמשטרה הפקירה בניגוד להנחיות היחידה לאבטחת אישים אותי ואת מלווי לאלימות המתנחלים, זה שהמשטרה בניגוד לחוק תקפה מפגינים שלווים ואותי על הנפת דגל לגיטימי - על זה לא מדברים. כשהם יתייחסו כך לפוליטיקאים מהמרכז, זה כבר יהיה מאוחר מדי. חוסר הכבוד למוסד הכנסת והרצח הפוליטי הקרב הוא גם באחריות התקשורת והתנהלותה".