ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה התראיין הערב (שבת) בערוץ 12 והתייחס לטענות לפיהן הוא מתואם עם שר המשפטים יריב לוין: "אני לא אהיה פרוקסי של לוין, באתי לשרת את ציבורי עורכי הדין, אין לי שום כוונה ושום רצון להתנצל, זה ספין טוב שכל היריבים שלי הדביקו לי, אנשי תקשורת שלא נפגשתי איתם מפרשנים אותי, השרלטנות היא כנראה ברמה מאוד גבוהה", טען.

אפי נוה במתקפה על הפרקליטות: "זאת הרפורמה המשפטית שצריך לעשות"

באשר לנושא מערכת היחסים שניהל בעברו עם השופטת בדימוס אתי כרייף, אמר נוה: "העובדות לא משתנות. את אתי כרייף הכרתי שנתיים לפני שנבחרתי לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין, היה בינינו קשר שנתיים לפני שהייתי ראש לשכה. לא ידענו שאהיה ראש לשכה, לא היא ולא אני. כשנבחרתי, ואתי כרייף הגישה מועמדות לשיפוט, לא הייתי חבר בוועדה שבחרה בה, והקונספציה הייתה שרוחי ריחפה על הוועדה. בוועדה ישבו שמונה חברים, הנשיאה והשרה, שני נציגי לשכה שתמכו בה, אני מחזיק פה עדות של נשיאת ביהמ"ש העליון שנתנה עדות במשטרה אחרי שהתפוצצה הפרשה, והיא מעידה שאפי נווה לא דיבר איתה מעולם".

נוה הוסיף: "כבר אמרתי, אני לא מושלם, חטאתי בחטא היוהרה, היום אני הרבה יותר מפוקח ומנוסה, אני יודע במה טעיתי ואיך לתקן ובאתי לתקן".

נוה תקף את ראש לשכת עורכי הדין הנוכחי עו"ד עמית בכר: "מה שבכר עשה אף ראש לשכה לא עשה לפניו, הוא הפך את הלשכה לסניף של מרצ, יש ראש לשכה זמני שמפגין וחוסם את נתיבי איילון, שנותן ללשכה זיהוי פוליטי קיצוני, איך יכול ראש לשכה כמו בכר שלא מקבל את אישור המוסדות לצבוע את הלשכה בגוון מסוים, קיצוני, למה?". 

בכל הנוגע לרפורמה במערכת המשפט, אמר נוה שהרפורמה כפי שהוצגה שגויה: "צריך להתחיל בפרקליטות ובמשטרה. הרפורמה צריכה ללכת למקום אחר לגמרי, הרכב הוועדה למינוי שופטים הוא נכון ומאוזן, לא צריך שרק פוליטיקאים ייבחרו אותם". 

על היועמ"שית: "כשמה כן היא, היא אמורה לייעץ לממשלה, היום אנו נמצאים במצב שיועצים משפטיים מתבלבלים וחושבים שהם מחליפים את השרים, כששר בא לקדם את המדיניות, יועץ משפטי צריך לסייע לו לקדם את המדיניות".