יו"ר סיעת המחנה הממלכתי זאב אלקין התייחס הבוקר (ראשון) לחקיקת הרפורמה המשפטית. בריאיון עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM אמר כי "ראש הממשלה נתניהו לא ממש שולט על האירוע של הוועדה לבחירת שופטים".

דוד ביטן מעריך: אלו יהיו ההשלכות אם שר המשפטים לוין יתפטר
אלקין חגג "ניצחון בוועדה למינוי שופטים" והותקף ע"י מזכיר הממשלה
יוזמה בקואליציה: לדחות את מועד הבחירות לוועדה לבחירת שופטים

לדבריו, "נתניהו יכול היה כבר בשבוע שעבר להודיע על הסכמה לנציג הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים. ואז אף אחד מהליכוד לא היה מגיש מועמדות והייתה לו שליטה מוחלטת על האירוע", אמר והוסיף: "הרצון לדחות הכל לרגע האחרון הביא למצב שבו הוא לא שולט באירוע, ויש לו הרבה מועמדים. בן גביר מחכה להודעה אם יהיה מועמד או שניים, ובליכוד זה כבר יצא לו משליטה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אלקין התייחס גם להצעת יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, להיכנס לממשלתו של נתניהו אם ידיח את עוצמה יהודית ואת ש"ס. "נתניהו לא יפרד מהגוש, לא מהחרדים ולא מסמוטריץ'. בסוף בן גביר יפרד מנתניהו אבל עוד לא הגיע הזמן. מכל מיני סיבות אני מעריך שהממשלה תגיע לנקודת מפנה בקיץ הבא, ומשם תתחיל ההתפרקות".

על מערכת היחסים הרעועה עם ארצות הברית ועל כך שנתניהו לא הוזמן לבית הלבן אמר: "הממשלה הזאת שפעם נתניהו דיבר על עצמו כליגה אחרת, היא באמת מתנהגת כמו ליגה ג' מול האמריקאים, מינו דובר שהוא מלא כרימון נגד השותפים האמריקאים, גם שר החוץ מתנפל על סגנית נשיא ארצות הברית שנאמה בעד מדינת ישראל, והעיזה להגיד משפט אחד על ההפיכה המשטרית ברמיזה, ואז פתאום התנפלו עליה ותקפו אותה ודיברו אליה בצורה לא מכבדת. אירועים כאלה עוזרים ליחסים עם האמריקאים ומקרבים את ההזמנה? הממשלה הזו יכולה לבוא בטענות רק לעצמה".

מה אמרו מקורבי נתניהו לחברי עוצמה יהודית, והאם אנשי בן גביר הקליטו אותם? | אנה ברסקי