"אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל": חברי הקואליציה מיהרו לגבות את חברם שר האנרגיה ישראל כ"ץ, שטען אמש כי מפגינים "צווחו וירקו עליו"  לאחר שיצא מכנס בתל אביב, כינו את התקרית "תקיפה אלימה" וגינו את המפגינים. 

השר ישראל כ"ץ טוען: מפגינים ירקו וצווחו עליו בכנס בתל אביב

השרה מירי רגב כתבה: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה הערב נגד ישראל כץ ומחזקת את ידו. הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח. ואני אומרת לכל חברי בימין, מנהיגות נבחנת ברגעים אלה. באנו למשול ולא להתנצל".

שר החינוך יואב קיש כתב: "התקיפה הערב של המפגינים נגד שר האנרגיה ישראל כ"ץ היא מסוכנת ועלינו להוקיע אותה מכל וכל. תעצרו את האלימות!". 

ח"כ שמחה רוטמן: "מחזק את חברי, השר ישראל כ"ץ. האלימות לא תנצח". 

השר עמיחי שיקלי: "אפשר לקבוע הערב בעקבות התקרית האלימה המי יודע כמה, הפעם מול השר כץ, מוסרית המחאה הזו סיימה את דרכה. מה שהחל במפגן אזרחי מרשים, הגם שהיה מנוגד להשקפתי, הולך ונעשה לתמהיל מבחיל של קנאות ואלימות, מלווה בתעמולה בולשביקית מניפוח שקרי של מספר המפגינים ההולך ומתדלדל, עבור להמצאת תנועות מגונות וכלה בהמצאת כותרות בוושינגטון פוסט שלא היו ולא נבראו. בושה!".

ח"כ טלי גוטליב: "אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל, אתם והרוק המגעיל שהתזתם על השר ישראל כץ. בוז לכם ולאפס הערכים ואפס הכבוד שלכם לבני אדם.השר כץ, לוחם בצנחנים, שירת גם אתכם בתפקידים ציבוריים רבים, בן לשורדי שואה, מי שמשחר נעוריו פעל לחיזוק המדינה. דיקטטורה זה רק אתם. את צחנת פיכם לא נשכח ולא נסלח".