שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר (שלישי) את העיתונאית והעורכת הכלכלית בחדשות 12 קרן מרציאנו לאור ידיעה אמש ששודרה אמש בתוכניתה בה דווח כי בתום ארבעה ימי מסחר הדולר איבד כ-4.5% מערכו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם", כתב סמוטריץ'. בתגובה השיבה מרציאנו וטענה: "הי, אנסח מחדש את הידיעה: 'השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק,עלייה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה'. עכשיו זה בסדר?"

העימות בין השניים לא תם בכך. סמוטריץ' הגיב לדבריה ואמר: "משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג׳נדה ואת אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם". עיתונאית חדשות 12 לא נותרה חייבת והשיבה גם כן. "לא ייאמן איך הטור שלי על האולפנה הוציא אותך מדעתך. עכשיו הכל מובן. מקווה בשבילך ובשביל כלכלת ישראל שיום אחד תהיה גאה במדיניות הכלכלית שלך כמו שאני גאה במורשת המרוקאית שלי. וזהו, לא אגיב יותר, נראה לי שהגיע הזמן לעבוד היום".