תא"ל (מיל') אמיר השכל, נעצר היום (שלישי) בכנס שדרות לכלכלה, לאחר שהגיע למקום להפגין נגד השרים ניר ברקת ויצחק גולדקנופף, בגין חשד לפגיעה בסדר הציבורי. הוא שוחח הערב עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103, והתייחס למקרה. 

דרמה בשדרות: מפגינים הפריעו לנאום ברקת, מפגין נעצר, ראש העיר עקץ
בן גביר נגד המפכ"ל וניצב אשד: "פגעתם בחופש המחאה - עברתם על החוק"

"ישבתי בחוץ עשר דקות, ניגש אליי איש אבטחה ואמר לי, 'אתה לא נכנס'. יש בן אדם שעושה סלקציה מי נכנס ומי לא. אמרתי לו שהאירוע לא פרטי, הוא ציבורי, נרשמתי אליו, 'אין לך שום זכות למנוע כניסתי'. הוא קרא לשוטרים. הם איימו עליי בעיכוב, עצרו אותי. מה הייתה הטענה שלהם? על חשד לפגיעה בסדר הציבורי", טען. 

עוד אמר: "נכנסתי לחוקר, החוקר שאל אותי 'למה הגעת?', אמרתי לו בצורה הכי ישרה 'צריך לדבר ברקת, רציתי להקשיב מה יש לניר לומר, והיה ומה שהוא אומר לא נראה לי - להגיב לעניין. כמו בכל אירוע ציבורי שבו מדבר איש ציבור - יש זכות להגיב'. בצורה הכי ישירה, לא באתי למרוח".

עוד תקף: "אנחנו נאבקים עכשיו על דמוקרטיה - זו דמוקרטיה? היית צריך לראות את שפת הגוף שלו, הוא היה נבוך, הוא שחרר אותי ללא שום תנאים מגבילים. קיבלתי טלפון מעו"ד גלעד שר, הוא אמר לי 'אני אדבר עם ראש העיר', וראש העיר אחרי התכתבות אמר 'בסדר'. אתה חושב שזה השפיע על אנשי האבטחה? לא נתנו לי להיכנס".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.