המחאה מתחדשת: אחרי 23 שבועות רצופים של הפגנות, מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הודיעו היום (רביעי) כי אם הקואליציה תסכל את הקמת הוועדה למינוי שופטים, ההפגנות יתחדשו וביתר שאת ברחבי הארץ: "נעמוד מיליונים ברחובות ונציל את הדמוקרטיה". 

הקואליציה החליטה על דחיית ההצבעה; גנץ ולפיד: "סוף לשיחות בבית הנשיא"
"עוד תרגיל מלוכלך מבית היוצר של נתניהו": באופוזיציה מגיבים להחלטת הליכוד
במסכים אדומים: השוק בירידות חדות לאחר החלטת הקואליציה על דחיית ההצבעה

מובילי המחאה מסרו: "אם לא תמונה היום הועדה לבחירת שופטים עם חברת האופוזיציה כחלק ממנה: קוראים לציבור לצאת לקפלן הערב בשעה 20:00. נתניהו החליט להרוס את המדינה - רק הציבור יכול להציל את ישראל מדיקטטורה חשוכה".

"ברור לכל שאם לא תיבחר היום הועדה ובפרט נציגת האופוזיציה - פניו של נתניהו להשתלטות עויינת על הועדה לבחירת שופטים שתהפוך את ישראל לדיקטטורה. היום הזה מבהיר לכל: פניו של נתניהו לדיקטטורה, מולו ומול שותפיו להפיכה נעמוד מיליונים ברחובות ונציל את הדמוקרטיה הישראלית".

מטעם מחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "נתניהו הסיר את המסכה. הוא בובה של יריב לוין, והשיחות בבית הנשיא הן מסך עשן לדיקטטורה שבדרך. הדמוקרטיה הישראלית בסכנה קיומית וכרגיל מי שסובל זה האזרחים. על מנהיגי האופוזיציה לסיים את שיחות ההידברות עכשיו". לדבריהם, "הוסרו המסכות - לוין הוא ראש הממשלה בפועל ועושה דברו נתניהו מקדם את הדיקטטורה".