הוועדה לבחירת שופטים: לאחר סיום הצבעת חברי הכנסת לנציגי הוועדה לבחירת שופטים, שבו נבחרה נציגת האופוזיציה קארין אלהרר, סיכמה הפרשנית הפוליטית של "מעריב" את אירועי היום (רביעי) במליאת הכנסת. "משיחות שקיימתי בבוקר עלה הרושם שהיה רצון אותנטי לנתניהו לתת נציג לאופוזיציה", אמרה בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM. 

דרמת ענק בכנסת: קארין אלהרר נבחרה לוועדת מינוי השופטים
בעקבות התרגיל של נתניהו: איך צניחת הבורסה וזינוק הדולר משפיעים עלינו? 

"מה שקרה לאחר מכן, כפי שמגדיר את זה איש בכיר בליכוד 'אינתיפאדה בליכוד ובימין'", המשיכה. "אני ראיתי צילומי מסך של כמה וכמה קבוצות בליכוד כאשר הם שמעו את הבשורות המרות, מבחינתם, על הוויתור של נתניהו - הם טענו טענות, קללות, 'נתניהו גמור'".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הפרשנית התייחסה גם להודעתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שהודיע כי סיעתו תצביע בעד נציגת הקואליציה טלי גוטליב. "היה לליברמן ברור שאם קורה נס וטלי גוטליב עוברת על אפו וחמתו של בנימין נתניהו, אין דחיית בחירות בחודש", אמרה והוסיפה: "אחרי שבבוקר כמעט רשמנו שאלהרר נבחרת יחד עם נציג של עוצמה יהודית, אותן הסכמות שהושגו וטורפדו על ידי ליברמן".

עוד הוסיפה כי "אם גנץ או לפיד חשים שהציבור שלהם לא יקבל את זה, אז יכול להיות שבערב אנחנו נשמע הודעה שהם יוצאים מההידברות".