אחרי שהודיעו על הקפאת השיחות בבית הנשיא, ראשי האופוזיציה חלוקים באשר לדרישותיהם מהקואליציה - כתנאי לחזרה לשולחן המשא ומתן. ביש עתיד דורשים מהקואליציה גם לערוך בחירות חוזרות לוועדה למינוי שופטים, וגם לכנס את הוועדה בפועל. מנגד, במחנה הממלכתי מסתפקים בדרישה להשלים את בחירת הנציגים של הכנסת להרכב הוועדה.

לפיד חושף: "אני יודע מי הח"כים שהצביעו איתנו מהקואליציה"

גורמים במחנה הממלכתי אומרים כי "לדרישה של לפיד להכריח את יריב לוין לכנס את הוועדה אין שום בסיס בחוק. אי אפשר להכריח את שר המשפטים לכנס את הוועדה. וגם אם יכנס, הוא יכול לנעול את הישיבה חמש דקות אחרי תחילתה, ובזה לעמוד בדרישת יש עתיד. על כן, יש להתנות את חזרתנו למשא ומתן בהשלמת האיוש של הוועדה". 

למרות ההישג של האופוזיציה בבחירתה של קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים, בארגוני המחאה לא מתכוונים להוריד הילוך. היום (שישי) צפויות הפגנות נגד שרים, ובמוצאי שבת, בפעם ה־24 ברציפות, יתקיימו הפגנות נגד הרפורמה המשפטית ב־150 מוקדים ברחבי הארץ. ההפגנה העיקרית תתקיים כמדי שבוע ברחוב קפלן בתל אביב.

מובילי "ההתנגדות לדיקטטורה" מסרו כי "למי שעוד היה ספק, אין מה לנהל מו"מ עם נתניהו כשחרב הדיקטטורה מונחת על הצוואר. על לפיד וגנץ להודיע שלא ינהלו כל מגעים עם נתניהו או נשיא המדינה עד שלא ייגנזו כל 189 חוקי הדיקטטורה המונחים כעת על שולחן הכנסת. מהרגע הראשון אמרנו שאנחנו בעד הסכמות שישמרו על הדמוקרטיה הישראלית, שיצילו את הכלכלה. למדנו שוב ושוב שלנתניהו אין עניין בכך. הוא רואה בחזונותיו את ישראל כעירוב של טורקיה, הונגריה ופולין. מעתה נחתור להכרעה ברחובות על עתידה של מדינת ישראל, על חזון מגילת העצמאות, על ערכיה הליברליים של המדינה".