שר המשפטים לשעבר חיים רמון התייחס הבוקר (שישי) לדרמה שהתרחשה השבוע במליאת הכנסת עם בחירתה של ח"כ קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים. "בסופו של דבר המהומה חסרת משמעות מכיוון שאין שום כוונה לכנס את הוועדה", אמר בשיחה עם אריה אלדד בתוכניתו ב-103FM. "המשמעות היא בעיקר פוליטית, אבל אין לה שום משמעות משפטית".

לאחר מפלת הקואליציה בכנסת: מי יהיה נציגה בוועדה למינוי שופטים?
ח"כ בקואליציה אחרי הכישלון בהצבעה: "טעינו במהלך, כולם מודים אפילו לוין"
נתניהו הצביע לאלהרר? ההערכה המפתיעה של ח"כית מהאופוזיציה

בהמשך רמון תקף את המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט ואמר כי "אם רוצים לעשות מהומות, המהומות אומרות שגם אם מחר יגנזו הכול המהומות יימשכו. לכן זה מה שצריך לעשות במושב הזה, אפשר לעשות את זה מהר ואפשר לעשות מהלימון לימונדה שתפעל למען האזרח. האזרחים לא הבינו איך פסקת התגברות מסייעת להם. צריך לפעול עכשיו, הרוב המכריע של הציבור יתמוך בממשלה בנושאים האלה".

השר לשעבר התייחס גם לחשש של הקואליציה מפני המחאה הנרחבת ואמר: "הממשלה שחוששת שכל מה שהיא תעשה יהיה מהומות, אז שתתפטר ותעביר את השלטון למי שעושה מהומות. יום קודם אמרו 'אם לא תבחר נציגת אופוזיציה נשרוף את המועדון', נבחרה", רמון הוסיף: "עכשיו אומרים 'אם לא תכנסו נשרוף', השלב הבא יהיה 'אם לא תבחרו את השופטים שאנחנו רוצים נשרוף את המועדון'. דמוקרטיה של מהומות, זה מה שיקרה".