שרת התחבורה מירי רגב התראיינה היום (שבת) בתוכניתם של בן כספית ועמית סגל "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 ונתנה דעתה על אירועי השבוע האחרון בכנסת. רגב דיברה בפרט על חברת הכנסת טלי גוטליב, שעוררה לא מעט סערה לאחר שהחליטה לא להסיר את מועמדותה לנציגות לוועדה לבחירת שופטים.

ללא יועצים איכותיים סביבו: נתניהו כבר לא שולט בגורלו | בן כספית
"הכנסת - לא מערב פרוע": הצעד הבא של חברת הכנסת טלי גוטליב

"גוטליב ח"כית מצוינת, היא צעירה ולא מבינה את המהלך שהיא עשתה או מה זה משמעת קואליציונית ומשחק קבוצתי", אמרה רגב בפתח הראיון. "אנחנו נעביר את הרפורמה, כולם מבינים שהשיחות בבית הנשיא הן פארסה. חשפנו את הפנים של גנץ ולפיד שעובדים אצל אהוד ברק, הם לא רוצים שיחות אלא להפיל את הימין".

עוד המשיכה ואמרה: "לא עניינם של האופוזיציה מה קורה בקואליציה. הם מבינים שהמחאה דועכת, שאי אפשר לעבוד על כולם, גנץ ולפיד נפלו לאותו משחק. העסק נגמר, אבד לנו האמון בבית הנשיא. צריך להעביר את עילת הסבירות, את היועמשית כמשרת אמון ואת השינוי בוועדה לבחירת שופטים".

גנץ טוען: זה ההבדל ביני ובין לפיד (צילום: וואלה!)

"אלה שלא פעלו לפי המשמעת הקואליציונית הכניסו גול עצמי לקואליציה", אמרה רגב בסיום הראיון על "העריקים" שהצביעו לחברת הכנסת קארין אלהרר. "אי אפשר להיות בממשלה ולפעול כנגדה. בהסכם הקואליציוני נסגר שהנציג בוועדה הוא של עוצמה יהודית. יהיה לנו רוב ונעביר את הרפורמה, גם אלו שרצו בהידברות הבינו שאין טעם. אני לא יודעת מי העריקים אבל אני יודעת שהם רוצים להישאר בשלטון".