עימות חריף פרץ היום (ראשון) בדיון בישיבת הממשלה סביב הצעת חוק האיזוק האלקטרוני של בן גביר. במהלך, הדיון החל קרב צרחות בין השרה גלית דיסטל-אטבריאן שאמרה לעברה של השרה גילה גמליאל: "את אבן בנעל של הקואליציה. קחי את בחוכמה שלך וזוזי. איך לא לקחת (נתניהו) את גילה היא יודעת הכל. תקפצי לי".

לקראת משבר נוסף עם בן גביר? "נתניהו מעדיף את נציג ש"ס כמועמד הקואליציה"

השרה גמליאל השיבה: "שרת ההסברה אומרת לי תקפצי לי", בתגובה ענתה דיסטל-אטבריאן: "תפסיקי עם השקרים. תסתמי מפגרת". העימות נמשך, כשגמליאל ענתה: "היא אמרה לי תסתמי מפגרת, את שרה פתטית". דיסטל-אטבריאן עקצה בתגובה: " את לא מבינה שאף אחד לא סובל אותך. את נאחזת בציפורניים". בשלב זה התערבה בוויכוח הסוער השרה מאי גולן שתקפה את גמליאל: "תתביישי לך הצבעת בעד חוק של האופוזיציה ואת פוגעת בחוק שלנו".

גורמים שנכחו בישיבת הממשלה מספרים כי הרקע לעימות הוא החוק שעבר אחרי אישור התקציב. עלה רעיון כי משרדים יתרמו סכומי כסף ותקנים למימוש התוכנית. בשלב זה התפתח עימות כשהשרה גמליאל אמרה לדברי הנוכחים כי היא "לא מוכנה לתרום לתוכנית כי זו לא הצורה של ההתנהלות. הדבר הוביל לעימות כשבשיא נאמרו הדברים הללו.

בהמשך טענה דיסטל-אטבריאן כי "גילה גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה. התחילה לצעוק ולצרוח על כולם כי כולנו חדלי אישים ורק לה הפתרונות וניסתה לערער וליצור מתח בין ראשי הקואליציה ופוצצה את הישיבה בדיוק כפי שפוצצה את ישיבת הסיעה בשבוע שעבר בצרחות וטריקת דלת".

חרף העימות החריף, אושר כאמור חוק האיזוק האלקטרוני. לפי ההצעה המתוקנת שאושרה, בית המשפט יוכל להוציא צו הגנה כנגד בן משפחה, זאת לאחר הערכת מסוכנות של בן המשפחה ובמידה וישנה הרשעה קודמת בעבירת אלימות או לחלופין כתב אישום כנגד מי שהתקבלה כנגדו דרישה לאיזוק. לפי החוק שאושר, ישנו חריג שאם המדובר במקרה שבו שופט מתרשם שמדובר באירוע דחוף, הוא מוסמך להחליט באשר לאיזוק עד להערכת המסוכנות.