פרסום ראשון: סיעת "הדור החדש" המתמודדת למועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, ובראשה עומדים היועץ הפרלמנטרי של חה"כ אמיר אוחנה, עו"ד אביב סבג, ונציג הציבור החרדי, עו"ד שמעון שמואלי, הכריזה היום (ראשון) על תמיכתה בעו״ד אפי נוה לראשות לשכת עורכי הדין.

"נראה מה היה שם"; "תביא את הטלפון": ההצעה של כספית לנוה - וכך הוא השיב

בסרטון שפרסם סבג לצד נוה אמר יועצו של חה"כ אוחנה: "אנחנו עורכי הדין הצעירים מביעים את תמיכתנו בעו"ד אפי נוה בבחירות הקרובות לראשות הלשכה", והוסיף: "ביום שלישי הקרוב עורכי הדין מצביעים אפי נוה לראשות הלשכה וסיעת 'הדור החדש' בראשות אביב סבג ושמעון שמואלי למועצה הארצית". 

סבג קורא לתמוך בנוה. צילום פרטי

החיזוק שמקבל היום נוה מסבג מתרחש יומיים בלבד לאחר שיו"ר הכנסת אוחנה קרא לעוקביו בטוויטר לתמוך בסיעת "הדור החדש" ובסבג בפרט. בציוץ שפרסם כתב: "הריצה למועצת הלשכה 'תגזול' אותו ממני במידת מה, אך אני יודע כמה חשוב להכניס לשם אידאולוגיה משפטית שונה ממה שנהוג היה בשנים האחרונות, כזו שרואה את הלשכה ככזו שפועלת למען עורכי הדין, ולא לצורך קידום מטרות פוליטיות של ראשיה. אין לי ספק שלאביב עוד צפוי עתיד גדול, ואני מפציר בכם - בחרו בפתק הצהוב למועצה הארצית בסיעת 'הדור החדש' בראשות אביב סבג ושמעון שמואלי". כעת, כאמור, מסתבר כי סבג ושמואלי מתכוונים לתמוך במועמדותו של נוה. 

יש לציין כי המועצה הארצית היא זו שבוחרת את נציגיה בוועדה לבחירת שופטים, כך שאם אוחנה יצליח בניסיונו לגייס תומכים לסיעה, הוא עשוי לחזק את נוה בבחירות.