חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) שוחחה הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, על העימות החריג שאירע בישיבת הממשלה בין השרות גלית דיסטל אטבריאן וגילה גמליאל. "הייתי מוותרת על האירוע, על מה שקרה שם והייתי מדברת על דברים הרבה יותר רציניים במדינה שקורים. קטטות תמיד היו, השאלה, איזה ערוץ בתקשורת שיקף את זה - האם הערוץ שהוא בעד הממשלה הזו או ערוץ שנגד הממשלה", ציינה. 

הליכוד במתקפה על דרעי: "הפך להיות הגורם המסוכן ביותר לממשלה"
לאחר הצהרת נתניהו על חידוש החקיקה: אהרן ברק באמירה מפתיעה

כמו כן, התייחסה לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית לפני מספר חודשים: "יש פה עניין שקיבלנו 64 מנדטים והלכנו לרפורמה. עצרנו אותה כתוצאה מכך שהתחילה סרבנות, מצב כלכלי קשה והמון הוצאות דיבה על ישראל. לא משנה שאין אחד מבין ראשי הסיעות באופוזיציה שלא דיבר על זה באופן כזה או אחר, אבל כאילו מי ששומע את זה מבחוץ, חושב שהנה אנחנו באים באמת לעשות הפיכה שלטונית, קץ של דמוקרטיה, ודיקטטורה".

חברת הכנסת הפתיעה, כאשר סיפקה אמירה בנוגע לחששות האופוזיציה, על רקע ההצבעה שהתקיימה לבחירת הנציגים לוועדה לבחירת שופטים: "שלושה חודשים שלמים ישבתי בבית הנשיא כי האמנתי שבאמת אפשר לעשות פה שינוי מהותי, להקשיב אחד לשני ולצאת עם רפורמה מסוימת, שזה נהנה וזה לא חסר. ברגע שהגיע הזמן להתחיל את הסיכום הראשון שהיה, להעביר נציג של האופוזיציה, אז הוא דוחה בחודש. זה לא הסיכום הראשון. הם פחדו".

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)

את שומעת את הקולות שאומרים שבתום 30 יום, נתניהו בכלל יציג מועמד מש"ס ולא מה שהוא התחייב בהסכם הקואליציוני?
"לא, אני לא שמעתי את זה. לא היה ולא נברא. לא היה דבר כזה. אם זה יקרה, אני בעצמי אופתע".

לסיום, תקפה את יו"ר המחנה הממלכתי: "אני איבדתי אמון. הסיעות בקואליציה עשו כברת דרך ארוכה לצד השני. גם בימים האחרונים של המו"מ הגשנו הצעות מפורטות, הם נמנעו מלהגיב. החבר'ה של בני גנץ היו מאוד בעד. בכל הדברים שהצגנו, הם לא היו אנטי מוחלט. הוא (גנץ) חשף את הפרצוף האמיתי שלו. לצערי הרב, גם גנץ וגם לפיד איימו פעם אחר פעם שיפוצצו את השיחות אם לא תמונה חברת אופוזיציה לוועדה. מונתה חברת אופוזיציה לוועדה, ובכל זאת.".