סדקים באופוזיציה? יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, תקף הערב (שני) שניים מראשי האופוזיציה, יאיר לפיד ובני גנץ. "לפיד וגנץ הרימו דגל לבן, הכשירו את חזרתו של דרעי לממשלה ומכרו את המחנה הליברלי במדינה", כתב. 

החקיקה תחודש כבר השבוע? נתניהו ולוין דנים ברפורמה המשפטית
נתניהו: "נתחיל בצעדים מעשיים בנושא הרפורמה, באופן מדוד ואחראי"

הוא התייחס לפרסום בחדשות 12, לפיו במסגרת השיחות בבית הנשיא, הם היו מוכנים לפשרה, במסגרתה יו"ר ש"ס אריה דרעי יחזור לכהן כשר בממשלה. ליברמן הציג את טענה זו, במהלך הדברים שנשא בפתח סיעת מפלגתו ביום השני האחרון. 

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)

מוקדם יותר היום, הצהיר נתניהו כי תחודש החקיקה. כמו כן, תקף את גנץ ולפיד: "בשבוע שעבר הוכח כי גנץ ולפיד שיחקו משחק. זה היה מצג שווא של כביכול הידברות. נתנו חודש ועוד חודש ועוד, הנציגים שלהם לא הסכימו להבנה המינימלית ביותר".

"הכוונה הייתה למרוח זמן , למסמס כל תיקון. בשעה שרוב גדול בציבור מבין היום כי צריכים לעשות תיקונים במערכת המשפט. לכן השבוע אנו נתכנס, נתחיל השבוע את הצעדים המעשיים  נעשה אותם באופן מדוד ואחראי, אבל בהתאם למנדט שקיבלנו - נעשה תיקונים במערכת המשפט", הוסיף.

ממפלגת יש עתיד נמסר: "יש עתיד לא הסכימה לשום מתווה, לא העבירה מסמכים ולא תסכים לפגיעה בדמוקרטיה. אל תקנו את הספינים של אף אחד. נתניהו נסחט בידי רוטמן ולוין, כל היתר זה פייק ניוז".