ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) תקפה היום (שני) בציוץ בחשבון הטוויטר שלה את רה"מ בנימין נתניהו וטענה כי נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק "שולט" בדעותיו של רה"מ בכל הנוגע לקידום הרפורמה המשפטית.

גוטליב לנתניהו: "אמרתי בנוכחות השרים שאינני מאמינה לך"
ליברמן מאשים: "לפיד וגנץ הכשירו את חזרתו של דרעי לממשלה"

בציוץ כתבה גוטליב כי "לכל אנשי הימין ששמעו היום את אהרון ברק מספר שרון דרמר נשלח אליו בשם נתניהו וביקש להגיע להסכמות מוזמן לשלוח לי הודעה ולהתנצל. כן כן, דרמר נשלח על ידי נתניהו לשליט הנסתר אהרון ברק. תשדלו להבא לא לנסות להשתיק אותי. כי לומר המלך עירום זו לא בושה זו חובה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כאמור, דבריה של גוטליב מגיעים לאחר שנשיא ביהמ"ש העליון שלעבר ברק התראיין בכאן רשת ב' כי "בזמנו מטעם ראש הממשלה פנו אלי, לומר שנתניהו מעוניין מאוד בפשרה על הרפורמה. "השר דרמר הביע בפני מפי נתניהו כי הוא רוצה פשרה והסכמה". אלא שהמהלך שעליו הכריז נתניהו אתמול רק מרחיק אותנו מפשרה."

"נפגשתי עם בני גנץ פעמיים. לא נפגשתי עם יאיר לפיד. גם דיברתי כמובן עם נשיא המדינה כ-3 פעמים", הוסיף, "אומנם אני מוכן כחלק מהפשרה שעילת הסבירות לא תופעל לגבי החלטות של מדיניות של הממשלה, אבל ממילא לא בתקופתי, לא לפניי ולא אחריי, היה פסק דין שקבע או נהג אחרת". כאמור, אומר ברק, ניתן לקבוע שבית המשפט לא יתערב בענייני מדיניות, ולאחר תיקון זה והתיקון שהקואליציה רוצה בעניין היועמ"שים – תהיה התחייבות שזה סוף הרפורמה נכון לעכשיו".