לאחר הדרמה הפוליטית: חברת הכנסת קארין אלהרר שוחחה הבוקר (שני) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכנית ב-103FM, והתייחסה לבחירתה לנציגת האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים. "הייתה סוג של מיני דרמה, במסגרת הדרמה היומית", ציין. 

"השליט הנסתר אהרון ברק": טלי גוטליב ממשיכה את המתקפה על נתניהו
מתקפה חסרת תקדים או הבעת חרטה? בעוצמה יהודית מצודדים בשר עמיחי אליהו

יחד עם זאת, העבירה ביקורת חריפה כלפי שר המשפטים: "כן. בסוף אמנם נבחרתי לוועדה אבל אין וועדה. עדיין לא קרה שום דבר משמעותי, זה מאוד מצער אני חייב להודות. בסופו של דבר אני להבנתי, שר המשפטים אמור לדאוג למערכת משפט מתפקדת, אין ועדה מתפקדת, אין מינוי שופטים, חסרים שופטים במערכת - במי זה פוגע אם לא באזרחי ישראל?". 

כמו כן, העבירה גם ביקורת על ראש הממשלה, בטענה כי הוא נשלט ע"י לוין ורוטמן: "מי שאמור לקבל את ההחלטה הזו זה ראש הממשלה. לצערי ראש הממשלה נכנע ליריב לוין, לשמחה רוטמן. אני שמעתי שברביעי בבוקר הוא רצה נציג אופוזיציה ונציג קואליציה, מספר שעות אחר כך חזר בו. מה זה אומר? שהוא לא יודע להנהיג את מדינת ישראל. הוא לא יודע להנהיג קואליציה. בסוף עם מה צריך להתמודד? עם יוקר מחיה, ביטחון אישי. במה הוא מתעסק? בקטנוניות". 

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)

עוד הוסיפה: "מה שברור שנתניהו צריך להחליט. האם הוא רוצה את טובת מדינת ישראל, האם הוא רוצה את האינטרס הלאומי שלנו או שהוא רוצה באינטרסים הפוליטיים הקטנוניים הקטנים. אם האו רוצה בטובת היבטחון המדיני, הכלכלי והכי חשוב החברתי - אני לא חושבת, אני יודעת שהוא צריך ללכת לכיוון של חקיקה חד צדדית. היינו באירוע הזה, הוא לא עבד טוב. המדינה קרועה, במקום לאחד הוא ממשיך לפלג. הדבר הזה לא מבויל לשום מקום טוב וחבל".

על המשך המחאה, אמרה: "אני לא מנהלת את המחאה, אבל מה שברור לכולם שהמחאה היא זו שעצרה את החקיקה. וכן, אני חושבת שכמובן במסגרת החוק בצורה לא אלימה צריכה להיות מחאה שהיא עממית, שבאה ומבהירה לנתניהו שאין לך רוב בעם. מה שאכן נכון".