ד"ר שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שוחחה היום (שני) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM על התוכניות להסלמת המחאה עקב כוונת הקואליציה לחזור לקידום חקיקת הרפורמה ותקפה את הממשלה: "הונו פה את כלל הציבור, כולל את נשיא המדינה, נחריף את המחאה". 

השיחות פוצצו? לפיד מבהיר: "איש לא אמר שמפסיקים את המו"מ בבית הנשיא"
הרצוג מצדד בגרסת האופוזיציה: "בשיחות לא הועברו טיוטות מחייבות מטעם בית הנשיא"

"אנשים שבמחאה זה אנשים עובדים, והמחאה לא הפסיקה מעולם כי הכוונות שלהם היו ברורות מהרגע הראשון", הדגישה ד"ר ברסלר בפתח השיחה. "אנחנו הולכים להחריף את המחאה. אני מאמינה וגם רואים את זה בכל מקום, זה מאוד ניכר שהציבור הישראלי מבין שחלה כאן עליית מדרגה. גם אם היו תקוות שההידברות בבית הנשיא לוקחת אותנו להסכמות רחבות, ברור שזה לא המצב - שיקרו והונו את כלל הציבור, כולל נשיא המדינה. לכן המאבק יחריף".

עוד התייחסה לאפשרות כי אפי נוה ינצח בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין: "אנחנו נמצאים פה בכל מקרה במערכה שתהיה ארוכה ולא תוכרע בדבר אחד. אנחנו צריכים להבטיח שבכל אחד מהצמתים לפנינו אנחנו מנצחים. היום זה צומת אחד והוא מאוד קריטי, אבל בכל מקרה זה לא ייגמר כאן. ברור שמנסים לעשות פה הפיכה משטרית בשיטת הסלאמי. הפקרנו שנים את השטח והזירה הציבורית לכוחות לא טובים במדינה - זה הזמן שלנו להשתלט מחדש על השטח".

"מה זה אומר להחריף?", תהתה דוידוב, וברסלר השיבה: "בשלב הראשון כולם צריכים להיות דרוכים, מוכנים ולצאת שצריך. אנחנו צריכים לראות מה יקרה היום, לראות מה יקרה בימים הבאים. יש הרבה מאוד אופציות, רעיונות, משאבים ואמצעים שעומדים לרשותנו. כל הדברים החוקיים, הבלתי אלימים, עומדים על הפרק בלי בכלל ספק. אין לנו ברירה אלא להציל את הדמוקרטיה".

לסיום, כאשר ציטטה דוידוב את דבריו של המועמד המוביל למפכ"לות, הכריזה ד"ר ברסלר כי "אנחנו שומעים פה מועמד שעושה אודישנים מול הציבור, רוצה לרצות את שר הטיקטוק הידוע בכינוי איתמר בן גביר. אנחנו מבינים עם מה יש לנו עסק, ראינו את היכולות של המשטרה כאשר היא מונהגת בצורה לא נכונה ולא ראויה. לפגוע באופן אלים בציבור מוחים. ראינו את זה בחדרה ובעוד מקומות".

"זה לא ירתיע אנשים, כי מכל הדברים הפיכה משטרית ולקיחת ישראל למצב של דיקטטורה זה הדבר הכי אלים שיכול לקרות פה. אני חושבת שהציבור הרחב מבין מה עובד על כף המאזניים והמאבק הזה יתעצם", סיכמה.

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו 103FM