בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שלישי) ב-103FM, בשיחה על הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, שמעוררות עניין במערכת הפוליטית יותר מאי פעם. מגל עקץ את מבקריו של עו"ד אפי נווה, וציטט: "הצבעה לנוה היא פוליטית. לעמית בכר, היא עניינית. אנחנו לא פוליטים".

בתוך כך, מגל התייחס גם למתקפה על הצעיר החרדי, ישראל יהונתן אילון הירש, ברכבת, וטען כי "אין כמעט חרדי בארץ שלא סבל מהתקפה נגדו. מדינת ישראל הפכה להיות המדינה עם הכי הרבה התקפות אנטישמיות על חרדים". 

"המתנה של שעה": תורים חסרי תקדים בהצבעת בבחירות ללשכת עורכי הדין | עדכונים שוטפים
איפה מצביעים ומי רשאי לבחור? כל מה שצריך לדעת לקראת הבחירות ללשכת עוה"ד

"כמו שיריב אופנהיימר אמר לי יום אחד פה 'אני לא בפוזיציה'. זה נפלא, זו פשוט שירה. השמאל כותב שירה. זו שירת השמאל. זה פשוט נפלא מה שקורה פה", הוסיף. 

כספית השיב: "רבותיי, כל ההפיכה בידיים שלכם. ניצחון של עמית בכר זו השארת המצב בוועדה למינוי שופטים כמו שהוא. אנחנו רוצים שהתהליך שנמצא היום שבזכותו נכנסו בעשור האחרון ארבעה או חמטישה שופטים מכל הכיוונים - ולא יחזור לשם מי שהורשע בדין בעבירה אחת". 

עמית בכר: "בואו להצביע כדי שעורכי הדין יגידו בקול גדול - אנחנו בעד דמוקרטיה ומערכת משפט עצמאית" (צילום : אבשלום ששוני)

"אתם מבינים במי בן כספית תומך, במי שקמה ברסלר תומכת, במי שכל המחאה תומכת, במי השמאל הקיצוני תומך, תסיקו מזה מה שאתם רוצים", תקף מגל. כמו כן, קרא מגל להצביע לנוה: "אם יש לכם איזה חבר, אח, קרוב, עורך דין, או שאתם עורכי דין וקשה לכם להצביע לאפי נוה כי 'הוא לא מושלם', אז אל תצביעו ועמית בכר ימונה, ואז אל תתפלאו שזה תוקע את הוועדה לבחירת שופטים".