ח"כ גלעד קריב שוחח היום (שלישי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM על הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין וביקר בחריפות את החלטתו של אפי נוה להתמודד שוב לתפקיד. "איך אני יכול להצביע בעבור אדם שרק לפני כמה שבועות אושרה ההרשעה שלו בעבירה פלילית בבית המשפט?", טען.

תורים חסרי תקדים בהצבעה בבחירות ללשכת עורכי הדין | עדכונים שוטפים

סרטון בחירות של אפי נוה (צילום : באדיבות המצולם)

"לאן הגענו שאדם שהורשע בפלילים חושב שהוא ראוי להתמודד לראש הלשכה ועוד יש מפלגות שלטון שבוחרות בו? אפי נוה הוא זרוע ארוכה של יריב לוין, לא משנה כמה הוא יכחיש, ולוין מטרתו להחליש דרמטית את בית המשפט העליון. לא עולה על דעתי שמי שיהיה בראש הלשכה יהיה שותף להרס מערכת המשפט? נוה הוא המשרת של לוין". 

בהמשך, הדגיש: "נוה מעל באמון שלי. יום אחד אני רואה שראש הלשכה מפר את החוק. שערי תשובה לעולם אינם ננעלים, אך זה לא אומר שהעבריין צריך לרוץ. לא אמרתי שהוא צריך לשבת בכלא, אך מי שהורשע בפלילים לא מתמודד אחרי כמה שעות לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין. יש פה חבורה שמטרתה להרוס את הלשכה. מי שהוא באמת עורך דין רציני, חייב להבין שבבחירות הללו יש רק אופציה אחת". 

על הלך הרוח בממשלה, אמר ח"כ קריב: "הם זכו ל־64 מנדטים, יש תיקו בחברה הישראלית בין הגושים. בניגוד אליהם, אנחנו מכירים בתוצאות הבחירות. בדמוקרטיה יש תפקיד גם לאופוזיציה".

על האלימות הגואה במדינה, אמר: "דבר אחד לא יודע בן גביר לעשות, הכישלון המהדהד הזה - להגביר את הביטחון במדינה. פוגל שותף לכישלון המחפיר שהיא לא עוצמה יהודית אלא חולשה יהודית. כל מה שאנחנו שומעים מהם זה את האמירות המופרעות של השר אליהו, שמציע לגלגל את הנגיד מכל המדרגות. זו חבורה מופרעת ומסוכנת".