הפליק-פלאק של בן גביר: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב היום (שלישי) בחריפות לגזר הדין של לוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא ותקף בעקבותיו את מערכת המשפט, אולם רק לפני שנים בודדות החזיק בעמדה אחרת לגמרי לגבי אותה חיילת ממש בזמן שייצג בבית המשפט צעירה שטענה כי הותקפה בידי בן כליפא ואמר כי "פגעה בצורה קשה במרשתי ואז הגיע שלב האיומים... מותר למתוח ביקורת על שוטרת". 

אוריאן בן כליפא לא תרצה מאסר: זה העונש שהוטל עליה

כאמור, בן גביר מסר היום בתגובה לגזר הדין של כליפא, שהורשעה בתקיפת צעירה ערבייה, כי "ההחלטה של השופטת שפירא לגזור על לוחמת שהגנה על כולנו מול פורעים עונש מאסר על תנאי היא מקוממת. לצערי האג'נדה של השופטת גברה על המקצועיות ועל ההלכה המשפטית שלא מרשיעים במקרה כזה. ההחלטה הזו מוכיחה שוב: יש צורך ברפורמה אמיתית במערכת המשפט ולא ברפורמה קוסמטית. רפורמה אמיתית עכשיו!".

עם זאת, בעבר אמר בן גביר על אותה שוטרת: "אני מבין שבדוברות מג"ב מוסיפים חטא על פשע ואחרי ששוטרת מג"ב פגעה בצורה קשה במרשתי, עכשיו בא שלב האיומים שלא יפרסמו זאת, כלומר גם להרביץ וגם שאף אחד לא ידע מזה. בדוברות מג"ב צריכים להבין שאנחנו לא ברוסיה, לא בסוריה ולא באיראן.

"מותר להטיח ביקורת בשוטרת ולא כל פרסום, שהוא פרסום נכון ואמיתי, צריך לזכות את המפרסם בהילוך אימים של הדוברות כנגד אותו מפרסם. אגב, אנחנו בעד שהדוברות תרים את הכפפה. בא נראה אותם תובעים דיבה ונעמיד גם את השוטרת וגם את הדובר על דוכן העדים", הוסיף בן גביר, "יהיה מעניין".