מוראל מואיז ניקר, סייר היישוב עלי שנפצע בפיגוע והשתתף בנטרול המחבל, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב ב-103FM וזעם: "זה ביזיון, שוחטים אותנו, האויב הורג אותנו יום יום. הפיגוע הבא בלתי נמנע". 

"אין מילים להביע את הכאב": אלישע אנטמן והראל מסעוד הובאו למנוחות

"ירו עליי שני כדורים, אבל הם לא פגעו בדברים חיוניים, נפצעתי בכתף וברגל", סיפר. בהמשך הוסיף: "לא האמנתי שזה יקרה לי אי פעם. זה ביזיון, שוחטים אותנו, האויב הורג אותנו יום יום. הפיגוע הבא בלתי נמנע". 

הוא תיאר את השתלשלות העניינים: "שמעתי ירי באזור תחנת הדלק. ראיתי שהתנועה שם עומדת, הבנתי שיש שם פיגוע, נכנסתי לאוטו, טסתי לשם כמה שיותר מהר. התמונה הראשונה שראיתי כשהגעתי זה את המחבל הורג מישהו בתוך האוטו, דופק בו צרור. יצאתי מהאוטו, יריתי עליו, הוא ירה עליי". 

המגישה התעניינה: "יצא לך פעם להיתקל במחבל פנים אל פנים ולירות בתוקף התפקיד שלך?". הוא השיב: "לא. לרוב האנשים בעולם זה לא קורה בחיים. אני גם לא האמנתי שזה יקרה לי אי פעם. כן דמיינתי בראש שזו סיטואציה שיכולה לקרות, אבל לא האמנתי שזה יקרה לי. זה לא קורה כמעט לאף אחד, אבל קרה, ובשביל זה אנחנו פה, זה התפקיד". הוא הוסיף: "לא מפחיד האמת. חשבתי איך אני עושה את זה כמה שיותר טוב. לא עצרתי לשנייה". 

כשנשאל מה דעתו על הפיגוע הקשה הזה אמר: "ביזיון. פשוט שוחטים אותנו. האויב הורג אותנו יום-יום. לצערי, רובם הגדול לא רוצה לחיות איתנו, רוצה להרוג אותנו. הפיגוע הבא הוא בלתי נמנע, הוא יהיה בקרוב או במאוחר, הוא יקרה, יהיו עוד הרוגים. לצערי הרב, לא עושים מה שצריך. אני לא יודע מה צריך לעשות, זה לא התפקיד שלי. זה ביזיון של משרד הביטחון, של מי שאמור לשמור עלינו. זו בסוף התוצאה, זה המבחן". 

כלומר, אתה בא בטענות לרה"מ בעצם? אתה אומר שרה"מ לא עושה מה שצריך. 
"כן, בין היתר. בסוף במבחן התוצאה אנחנו נהרגים, נשחטים, ראיתי בעיניים שלי איך הוא פשוט ירה מטווח אפס בבן אדם מבוגר, פשוט דפק בו צרור. זה מבחן התוצאה. נכון. אם אנחנו נהרגים ונשחטים, אז כן. אין מה לעשות. ימין ושמאל, זה לא משנה".